Inlägg från: Flygfotogen |Visa alla inlägg
  • Flygfotogen

Fyllecell IGEN

Vad vill du ha ut av denna tråd egentligen? Du förstör enbart för dig själv med alkoholen och du vill inte förändra ditt beteende och sluta supa. Vill du vara ett fyllo? Vill du vara den där redlösa tjejen som råkar illa ut? Hon som vännerna tillslut tröttnar på när de mognar och börjar se saker med klarare ögon? Vill du att din framtid utspelas på en parkbänk eller? Vakna!

• Flygfotogen
    Anonym (hemskt) skrev 2016-04-05 07:00:31 följande:
    För att hitta strategier att inte hamna i fyllecell, och skönt att få ut lite. Jag vill visst förändra mitt beteende! Men jag vill inte sluta dricka helt och hållet än. Kommer ju absolut inte gå ut lika mycket längre men iaf på Valborg och max två gånger i månaden. Jag vill inte vara ett fyllo därför skriver jag här och det jag är mest rädd för är som du skriver att mina vänner ska "växa ifrån" mig och ledsna. Men vill pröva verkligen anstränga mig att inte bli för full eller dra till mig uppmärksamhet på något sätt FÖRST.
    Du lurar bara dig själv. Vad behövs för att du ska vakna? Alkoholförgiftning? Ihjälfrysning? Drunkning? Påkörd? Våldtagen? Rånad? Du fixar ju uppenbarligen inte att ta hand om dig själv.
  • Flygfotogen
    Anonym (hm) skrev 2016-05-30 20:00:04 följande:

15 år som alkis

1 år som nykter

Förstört 15 år av mitt liv.

Sätt stopp för det nu innan det är försent.

Sök hjälp

Aa möten med mera.

Bra jobbat!
  • Flygfotogen
    Anonym (hemsktt) skrev 2016-06-14 13:28:38 följande:

Har läst min journal och där står det nu att jag inte förstår allvaret i min alkoholkonsumtion/intoxikationer och att en fråga som tas upp är i vilken mån jag har ett alkoholproblem? Vad menar läkaren med det? Sen står det något om att det ska bli en ny diskussion om behandlingen där och ställning till nytt behandlingskontrakt ska tas???? Menar läkaren att jag kanske måste utskrivas därifrån nu eller vadå?

Vad går du på för behandling?
Svar på tråden Fyllecell IGEN