Fyllecell IGEN
Vad är du rädd för?
Sluta drick och lägg undan pengarna som du skulle supit upp så kan du göra något roligare för dem.
Mvh hon som aldrig förstått sig på alkoholkulturen med att supa sig dyngrak, inte ens som student.
Ser inget farligt i att vara nykter förutom att det ärligt talat är as tråkigt. Men vi gör annat med. Går på bio, middagar, filmkvällar osv. Som timvikarie har man tid till mycket. Har fått nytt jobb med så kommer jobba på helger så att jag inte går ut. Ska sluta dricka iallafall dra ner på det ordentligt! Tråden kan låsas nu om det går, har tagit till mig allt ni skrivit och vet själv att bara jag kan förändra detta och det ska jag!
Hamnade på sjukhuset i förrgår pågrund av "blandintox" som det kallades. Hade cirka 2 promille alkohol och tog en hel burk concerta/ritalin tabletter. Inte för att jag ville skada mig själv för då hade jag tagit andra tabletter men jag kan inte förklara varför jag gjorde det heller. Börjar tro att jag är ute efter att leva lite farligt.. Kommer inte på någon annan förklaring. Detta var andra gången det hände på ganska exakt ett halvår så dom lär ju undra. En rolig effekt fick jag inte iallafall utan jag fick en puls över 140, temp på låga 35.5 ibland och nästa sekund feber och jag hade sån yrsel att jag inte kunde stå på benen. Nu är det bättre bara magknip och extrem ångest kvar.
Har läst min journal och där står det nu att jag inte förstår allvaret i min alkoholkonsumtion/intoxikationer och att en fråga som tas upp är i vilken mån jag har ett alkoholproblem? Vad menar läkaren med det? Sen står det något om att det ska bli en ny diskussion om behandlingen där och ställning till nytt behandlingskontrakt ska tas???? Menar läkaren att jag kanske måste utskrivas därifrån nu eller vadå?
Okej nu är jag as full men jsg gick hem först av alla för jag sa att jsg inte ville göra bort mig och de de sa att jag gjort jättebra ifrån mig. Från och med inte en droppe alkohol, inte ens på "högtider" det kommer jsg stå fast vid.