Inlägg från: Anonym (Icke sa nicke) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Icke sa nicke)

Fyllecell IGEN

Jag tror att ts är ett troll. Kan en människa verkligen, även i den svåraste av sjukdom, vara så totalt utan självinsikt?

Nej, här är en uttråkad nisse som borde ta sig ett järn. 

• Anonym (Icke sa nicke)
    Anonym (hemskt) skrev 2016-04-15 19:17:13 följande:
    Och här är ett blindstyre som borde gå till optikern. Har skrivit FLERA GÅNGER nu att jag vet att jag missbrukar alkohol och att jag måste sluta dricka och så vidare.
    Är du på riktigt så missbrukar du inte alkohol, du är en fullblodsalkoholist!
    Men det vägrar du ju medge. 

Och ja, det stavas alkoHOlist. Inte så svårt. 
  • Anonym (Icke sa nicke)
    Anonym (hemskt) skrev 2016-04-15 19:43:42 följande:
    Mog1 :) Det spelar ingen roll vad jag skriver. Har skrivit sjuttioelva gånger nu att har vet att jag har problem med alkoholen och att jag är en "alkoholist" och att jag ska sluta dricka helt och hållet nu. Så min framtid är nog säkrad.
    Kom på på det nu? 
    Innan skrev du att du skulle dricka på valborg. Vad ändrades på 20 min?
  • Anonym (Icke sa nicke)
    Anonym (hemskt) skrev 2016-04-15 19:50:34 följande:
    Är det intressant?? Huvudsaken min stackars alkoholiserade hjärna kom på det :)
    Snarare din trollhjärna. Men hey, varje lurad person är ju en lurad person. 
  • Anonym (Icke sa nicke)
    Anonym (hemsktt) skrev 2016-04-29 15:11:44 följande:

Ja jag fick tid idag och kom nykter och fick nya recept utan problem.

Han fråga om jag behövde hjälp med alkoholen för det var tydligen ovanligt att ha över 2 promille och inte vara märkbart full. Men jag tacka nej och sa att jag inte ska gå ut så mycket och gör jag det ska jag dricka cider.

Slutet gott allting gott

Jäävla troll!
  • Anonym (Icke sa nicke)
    Anonym (hemsktt) skrev 2016-06-14 21:37:54 följande:
    Nej? Jag skrev att det står att jag inte förstår allvaret med min alkoholkonsumtion (i samband med medicinering lär de mena). Inte att dom ska ta upp något om det.
    Du verkar ha supit bort varje tillsymmelse till hjärncell. 
Svar på tråden Fyllecell IGEN