Äcklig syskonkärlek!
Jag kommer från en familj där man inte är särskilt fysisk av sig. Snarare var det så att man kunde bli retat för sättet man kramades med andra osv... Långt ifrån normalt med andra ord. Kallt och hårt! Trots (eller pga?) den uppväxtmiljön så blev jag väldigt fysisk av mig.
Två av mina bröder och jag är ett väldigt tydligt exempel på hur olika det kan bli syskon emellan. Den ena brodern och jag är så otroligt olika och känner knappt något alls för varandra. Har mer kontakt med hans fru än honom. Vi vet inte vad vi ska prata om, och att kramas känns otroligt krystat. Min andra bror är det helt annorlunda med! Vi älskar varandra högt och är väldigt fysiska med både pussar och kramar. Kommer det en bra låt som vi gillar kan vi ställa oss upp samtidigt och börja dansa till den. Vi kan prata i timmar om allt mellan himmel och jord, både triviala saker och djupheter.
Skulle man se oss 3 tillsammans så skulle man kunna tro att jag gullar och favoriserar den ena överdrivet med flit för att jag är osams med den andre, eller nåt i den stilen... Vi är väldigt olika inom samma syskonskara. Så självklart kan det finnas enorma skillnader mellan dig och din pojkväns syskonrelationer och synen på hur en sådan vanligtvis ser ut.
Och som någon redan har påpekat, om det nu verkligen hade varit så att deras relation hade varit "över gränsen", så hade dem ju givetvis aldrig visat ömhetsbetygelser öppet inför er alla.
"Han älskar mig, det vet jag...varje gång vi har det så viskar han mitt namn, men inte på det sättet att han vill att jag ska höra"
Jag tycker inte att det låter det minsta konstigt det du beskriver, att det skulle vara något sexuellt i deras kontakt tvivlar jag verkligen på. Incest mellan syskon är betydligt mycket mer sällan förekommande än vad sjuklig svartsjuka mellan partners är.
Förstod inte heller den meningen ts. Skulle du kunna förklara?