Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Äcklig syskonkärlek!

Vad menar du med den här obegripliga meningen?

"Han älskar mig, det vet jag...varje gång vi har det så viskar han mitt namn, men inte på det sättet att han vill att jag ska höra"

Jag tycker inte att det låter det minsta konstigt det du beskriver, att det skulle vara något sexuellt i deras kontakt tvivlar jag verkligen på. Incest mellan syskon är betydligt mycket mer sällan förekommande än vad sjuklig svartsjuka mellan partners är.

• Påven Johanna
    Anonym (Förstår dig!) skrev 2016-04-05 01:12:11 följande:

Varje gång de har sex viskar han TS namn, hörni. Inte så svårt att fatta väl?

Jag förstår din reaktion. Jag skulle nog känna starkt obehag för ett sådant beteende också, även om det som många säger säkert är att de har en nära relation bara. Jag skulle tycka att det var rätt äckligt att göra likadant med min lillebror till exempel, haha. Blä.

Men inte på det sättet att han vill att hon ska höra? Han mörkar det lite för att...? Du som vet kan väl berätta.
  • Påven Johanna
    Anonym (Förstår dig!) skrev 2016-04-05 12:51:46 följande:
    Jag tolkade det som att han sa det spontant bara, som att det bara kom för att han var så innerlig, liksom. Men vet gör jag ju inte. Det kan bara TS svara på.
    Ja, precis. Därför ställde jag frågan till ts och inte till dig. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Förstår dig!) skrev 2016-04-05 12:57:02 följande:
    Jaha, du använder dig av syftningsfel när du kommunicerar. Då blir det ju lätt att förstå varandra.
    När något är oklart eller obegripligt frågar jag den det gäller efter ett klargörande. Det brukar verkligen underlätta kommunikation. Åtminstone gör det det så länge som någon annan låter bli att lägga sig i och åtar sig att försöka förklara det den inte vet åt den som blivit tillfrågad. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Bia) skrev 2016-04-07 17:47:20 följande:

En uppdatering från lilla TS här: Allt verkar lugnt, ingen incest varning nu känner jag. Dock har det blivit såhär...hon är på honom, väldigt mycket. När jag och pojkvännen skulle mysa igårkväll "mys mys" så skulle hon sätta sig där i hörnet för att hindra vår mysiga stund tillsammans, hon ville på något sätt visa att "Nej, du ska inte ligga med min brorsa inte! S

tiiiick!" Typ...hon gillar mig, det vet jag, men ändå? Hon visste att vi ville ha ensam tid. När hon plötsligt dyker upp så blir pojkvännen jätteglad och tappar all fokus på mig. Precis all fokus och lägger den på henne. Försöker få hans ögonkontakt då det sker men nej...han och hon är verkligen speciella tillsammans...förstår mig inte på själva "kemin" mellan dom två. Stort mysterium.

Så du och din kille har tänkt er ha sex, hans syrra kommer in i rummet och du blir besviken över att han inte fortsätter med förspelet utan i stället pratar (?) med henne? 
  • Påven Johanna
    Anonym (Bia) skrev 2016-04-07 22:00:09 följande:

Det här var i vardagsrummet...inte sex precis, men mycket smek och hångel tills hon dök upp. Självklart vore det ju dumt ifall vi fortsatte med det ifall hon var där och kolla! Nej, gud så äckligt. Men det var som om att hon kanske såg lite av det och sen bestämde sig för att avbryta det hela.

Men i vardagsrummet får väl alla vara utan att bli utsatt för andras sexliv. Du borde kanske reflektera över hur du och din kille uppför er i stället för att fokusera på inbillade hjärnspöken som handlar om att hans syster skulle vilja ha honom för något sexuellt ändamål. 
Svar på tråden Äcklig syskonkärlek!