• Mila76

Familjelivs värsta gaphalsar - vilka är ni, varför är ni här?

Ni vet vilka ni är, ni som alltid har något att säga om allt och ingenting, och som alltid verkar använda formuleringar som garanterat provocerar åtminstone någon.

Vilka är ni?
    Skriv gärna en motivering också, eller för all del, om ingenting av ovanstående stämmer in på dig, berätta.

Puss & Kram

Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Familjelivs värsta gaphalsar - vilka är ni, varför är ni här?
  • Aikido

Själv skriver jag aldrig någonting som inte borde ha skrivits ens om ingen hade velat läsa det.

• Anton Chigurh

Det finns en del makalösa puckon här på forat och det händer att jag, i all välmening, sprider min oerhörda visdom för att, om möjligt, straighta upp dom lite. Enbart för att jag är så, av naturen, snäll.

Så det så.

Kram //Anton dance.gif

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aikido
    Anton Chigurh skrev 2016-04-05 09:22:08 följande:
    Det finns en del makalösa puckon här på forat och det händer att jag, i all välmening, sprider min oerhörda visdom för att, om möjligt, straighta upp dom lite. Enbart för att jag är så, av naturen, snäll.

Så det så.

Kram //Anton dance.gif
    Och jag är mycket tacksam för din guidning. Fast straight var jag redan tidigare (tror jag).
  • Anton Chigurh
    Aikido skrev 2016-04-05 09:28:41 följande:
    Och jag är mycket tacksam för din guidning. Fast straight var jag redan tidigare (tror jag).
    Nu tillhör du förvisso inte kategorin "makalösa puckon".....utan du tillhör definitivt kategorin "makalöst underbara medlemmar och underbara människor" MEN, jag är i vilket fall tacksam, Aikido, att du är tacksam. För min välvilja och uppoffring här på FAMILJELIV.

Å må denna tisdag i nådens år, 2000 och 16, bli en riktigt underbar dag, för din del.

Mvh //Antonlinesnoopy.gif

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • lövet2

På den tiden då jag hade tid med FL, då tillhörde jag nog den kategori du är ute efter. Att jag provocerade, anser jag mest berodde på att jag ständigt blev missförstådd.

• Mila76
    Anton kul att du tittar in, och visst finns det. Enormt frusterande men tyvärr omöjligt att göra något åt. Demon

Aikido skulle jag snarare kalla för underhållande än provocerande Skrattande

Lövet2
    ja, jag minns nog dig från en eller annan diskussion. Liiiite provocerande kanske, men det blir ju så om andra ständigt missförstår. Oskyldig

Själv känner jag mig ofta missförstådd. Måste bero på min överlägsna briljans helt enkelt!

Lite dålig uppslutning här.
    Var frågan för svår?
    Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
Svar på tråden Familjelivs värsta gaphalsar - vilka är ni, varför är ni här?