• Anonym (Hej)

Han kom i min mun

Jag sög av min pojkvän och han kom i min mun. Är detta normalt/okej?

• Svar på tråden Han kom i min mun
  • Primmeling

Det är vanligt, normalt och ofarligt så länge han inte har en könssjukdom. Frågan är om du tyckte det var ok.

• Rosenknoppar

Ni borde ha kommit överens om det innan isåfall.

Jag har testat men gillar det verkligen inte och skulle min kille bryta mot detta hade jag blivit jättearg

• Anonym (C)

En förvarning kan ju vara på sin plats tycker jag ...

• Maltemånsson
    Rosenknoppar skrev 2016-04-06 18:44:47 följande:

Ni borde ha kommit överens om det innan isåfall.

Jag har testat men gillar det verkligen inte och skulle min kille bryta mot detta hade jag blivit jättearg

Japp, helst skriftligt också. Med några dagars framförhållning.
  • Anonym (beware)
    Anonym (Bine) skrev 2016-04-05 21:20:16 följande:

Bäst du går och testar dig, du kanske är gravid nu

hehe
  • fae
    Maltemånsson skrev 2016-04-07 06:50:42 följande:

Japp, helst skriftligt också. Med några dagars framförhållning.

Du är inte rolig. Upplysningsvis gillar naturligtvis inte alla kvinnor att få saggesprut i munnen, men du tycker alltså att det är löjligt att ta reda på vad som uppskattas innan man gör det.
  • Anonym (Feminist)

Såklart ska man göra det om killen tycker det är skönt.
    Vi tjejer måste våga ta för oss i sängen och njuta fullt ut.

• Anonym (bertil)

Det är inte ok utan man skall förvarna. Däremot kan det vara svårt att förvarna då vissa tjejer är väldigt duktiga på det där och det kan därför gå väldigt fort, så det gäller att som man vara medveten om vad som händer och hur nära man är. Då kan det ske misstag, men att medvetet bara skvätta utan att säga till innan är dålig stil tycker jag. 

• Anonym (xXx)
    Anonym (Feminist) skrev 2016-04-07 15:52:49 följande:
    Såklart ska man göra det om killen tycker det är skönt.
    Vi tjejer måste våga ta för oss i sängen och njuta fullt ut.
    Så för att killen tycker att det är skönt så är det givet att man ska göra det?

Vad är det som säger att man inte njuter fullt ut om man inte låter sig sprutas i munnen?

Har en känsla av att du försöker provocera...Drömmer
  • Kirenaj68
    Anonym (Hej) skrev 2016-04-05 20:54:59 följande:

Vad tycker du själv?
  • Maltemånsson
    fae skrev 2016-04-07 15:25:25 följande:
    Du är inte rolig. Upplysningsvis gillar naturligtvis inte alla kvinnor att få saggesprut i munnen, men du tycker alltså att det är löjligt att ta reda på vad som uppskattas innan man gör det.
    Ok då vet jag. Vad jag syftade på var att man personen tyckte att man ska komma överens om det innan. Att man ska gå igenom innan man har sex vad man ska/vill/kommer att göra. Känns oerhört mekaniskt och tråkigt. Förhoppningsvis har man känsla med små antydningar och rörelser märker vad man vill och inte vill göra.
  • fae
    Maltemånsson skrev 2016-04-13 23:20:30 följande:

Ok då vet jag. Vad jag syftade på var att man personen tyckte att man ska komma överens om det innan. Att man ska gå igenom innan man har sex vad man ska/vill/kommer att göra. Känns oerhört mekaniskt och tråkigt. Förhoppningsvis har man känsla med små antydningar och rörelser märker vad man vill och inte vill göra.

Nej personen syftade på att spruta sperma i munnen. Något som inte går att förutsätta ska uppskattas. Det är inte riktigt samma sak som att i förväg regissera ett helt knull. Förstår du inte skillnaden är det bara att beklaga.
  • Maltemånsson
    fae skrev 2016-04-13 23:23:55 följande:
    Nej personen syftade på att spruta sperma i munnen. Något som inte går att förutsätta ska uppskattas. Det är inte riktigt samma sak som att i förväg regissera ett helt knull. Förstår du inte skillnaden är det bara att beklaga.
    Nu har jag aldrig sugit av en kille, men jag skulle tro att man bör märka när en kille börjar att närma sig. Att andningen tilltar och kuken sväller.... Men nu vet iof varken du eller jag vad som hände vid denna avsugning som slutade som den gjorde.

Det var mest personens formuleringen som var för mig helt främmande i sammanhanget att ha sex. Klart att det är knas om killen "lurade" tjejen och sprutade i hennes mun.  
  • fae
    Maltemånsson skrev 2016-04-13 23:31:51 följande:

Nu har jag aldrig sugit av en kille, men jag skulle tro att man bör märka när en kille börjar att närma sig. Att andningen tilltar och kuken sväller.... Men nu vet iof varken du eller jag vad som hände vid denna avsugning som slutade som den gjorde.

Det var mest personens formuleringen som var för mig helt främmande i sammanhanget att ha sex. Klart att det är knas om killen "lurade" tjejen och sprutade i hennes mun.  

Det var heller inte den specifika avsugningen vi pratade om, men då vet vi att du inte har sugit kuk. Helt irrelevant huruvida man märker när det är på gång, folk är olika, män likaså. Det är alltså onödigt för en man att veta innan han släpper satsen i en kvinnas mun om hon gillar det eller ej. Hon borde ju märka på hans andning. (Y)
  • Maltemånsson
    fae skrev 2016-04-13 23:36:51 följande:
    Det var heller inte den specifika avsugningen vi pratade om, men då vet vi att du inte har sugit kuk. Helt irrelevant huruvida man märker när det är på gång, folk är olika, män likaså. Det är alltså onödigt för en man att veta innan han släpper satsen i en kvinnas mun om hon gillar det eller ej. Hon borde ju märka på hans andning. (Y)
    Nu lägger du ord i min mun (...)! Jag menar att man brukar lösa sånt utan att ha klargjort det tydligt innan - så då bör man veta om kvinnan vill ha det i munnen. 

Och passar på att förtydliga min sista meningen då jag glömde ett ord. MEN, klart att det är knas om killen "lurade" tjejen och sprutade i hennes mun.  
  • Arbor
    Anonym (Hej) skrev 2016-04-05 20:54:59 följande:
    Det är normalt och väldigt vanligt. Om det är ok kan enbart du avgöra.
  • Anonym (Anna B)

Det är ok och normalt om du själv tycker det!
    Jag älskar både känslan och smaken när en kille kommer i min mun!

Hmmm. Ska nog suga lite kuk när jag kommer hem idag....

Svar på tråden Han kom i min mun