Inlägg från: DominikKa |Visa alla inlägg
  • DominikKa

Erbjudanden och Rabatter

Bara för att man letar erbjudanden betyder det inte att bara köper något för att det är billigt. Det är inte riktigt det de handlar om. Jag tar mer än gärna emot tips på vart jag kan hitta erbjudanden. På barnkläder, skor, barncyklar. Mycket barn för min del. Har en son på 6

• DominikKa

Jag köpte lite Tv-spel i fredags men det va minsann allt jag hitta! Någon som hitta något? eller något tips för idag?

• DominikKa
    Sissely skrev 2016-05-03 08:47:16 följande:

Jag avregistrerade mig från alla nyhetsbrev som öste in i mejlboxen - la till appen "Add block" på facebook och njuter av ett reklamfritt liv! Jag handlar bara det jag absolut behöver. Jag hoppade av denna shoppinghysteri.

Man behöver inte så mycket för att leva ett gott liv. Ta reda på vad som är dina "måsten" och vad du tycker är viktigt att lägga pengar på. Spara resten och börja planera för dina drömmar.

Att få tips på erbjudanden och se reklam popups på sidorna av skärmen är helt olika saker. Ofta är man väl väldigt sparsam med saker man behöver om man letar ebrjudanden på absoluta "måsten". Håller inte med alls om att det är en shopping hysteri som pågår och att ha addblock det har jag tycker att jag själv kan hitta seriösa bra erbjudanden än att någon ska slänga det på mig genom datorn. Är väl det samma in real life. Man vill ju inte ha någon som slänger på en massa saker utan att man söker efter det utan jag vill ju hitta det jag behöver sjäklv och ändå kunna hitta ett bra erbjudande på det. 
    Ingen shopping hysteri enligt mig.
Svar på tråden Erbjudanden och Rabatter