• John22

Min 5-åriga dotter är polisanmäld!

"Allt är min dotters fel enligt er TROTS att pojkarna höll på att knuffa henne så att hon hade kunnat slå sig ordentligt."

Men det vet du ju inte. Allt vi faktiskt vet är att din dotter attackerat pojkarna, allt annat är ej verifierade påståenden.

Jag skulle inte heller kräva att min son ska be om ursäkt för något som det inte finns några som helst bevis för att han faktiskt ha gjort.

• John22
    Djurvän03 skrev 2019-03-23 11:48:44 följande:
    Fast hur vet vi att pojkarna talar sanning om vi vänder på steken? Ingen rök utan eld liksom. Sen är TS dotter förmodligen inte längre 5 år...
    För att dottern har erkänt att hon har attackerat dem...

Om jag anklagar dig för våldtäkt, ska vi då utgå från att du är skyldig eftersom vi inte vet huruvida jag ljuger?
  • John22
    Djurvän03 skrev 2019-03-25 09:05:22 följande:
    Ja för hon fick frågan varför enligt TS, och fick skäll utan att få en chans att ens få förklara sig. Och jag har svårt att tro att en ensam flicka ger sig på flera pojkar helt oprovocerat. Du vet, i det lugnaste vattnet...men pojkarna då, jag tror inte att de är så oskyldiga som de säger att de är. Det är aldrig bara ens fel att två träter. Hur kan du ens jämföra psykisk terror med våldtäkt?? Och tycker du inte förskolepersonalen kunde löst konflikten bättre? Tycker förskolepersonalen är dem som har gjort mest fel här...de kunde gott sagt åt pojkarna att när någon säger sluta då ska man också respektera det.
    Återigen: vad du tror spelar ingen som helst roll och vi kan inte bara anta att pojkarna gjort något för att du har det på känn. Med tanke på att det rör sig om en flicka med problem med humöret är det knappast en omöjlighet att de inte gjort något för att förtjäna stryk. Du är redan fast besluten att pojkarna var de som startade allt, och då finns det inte mycket att diskutera. Jag väljer att titta på den fakta som faktiskt finns och vad vi vet har hänt istället för att låta fantasin flöda och måla upp ett scenario som passar vad jag tycker.

Att du inte fattade liknelsen utan desperat klamrade dig fast vid ordet våldtäkt kan jag inte göra mycket åt. Byt ut det mot misshandel, mord eller stöld om det blir lättare för dig att fatta.
Svar på tråden Min 5-åriga dotter är polisanmäld!