• Anonym (Nyfiken)

Varför har du minskad sexlust/tappat sexlusten?

Motivera gärna ditt svar och finns alternativet ej med så välj annat och motivera

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför har du minskad sexlust/tappat sexlusten?
  • Anonym (Nyfiken)

Skriv gärna med din ålder och om du är man eller kvinna

• Anonym (Boring!)

Lever med en man sedan 15 år tillbaka. Två barn i skolåldern, hus, sommarstuga osv...

Sexlivet är helt dött sedan några år tillbaka. Jag hann liksom aldrig med, han var mest intresserad av in-ut-sprut och jag kom aldrig tillsammans med honom. Han var inte så intresserad av min njutning utan smekte mig oftast slentrianmässigt till orgasm efteråt när han var klar. Kändes till slut bara förnedrande!

Jo just det,avsugningar gillades också. Däremot var han kass på att slicka mig. Han har aldrig slickat mig till orgasm. Och jag som älskar oralt...

• Anonym (Boring!)
    Anonym (Boring!) skrev 2016-04-06 13:52:27 följande:

Lever med en man sedan 15 år tillbaka. Två barn i skolåldern, hus, sommarstuga osv...

Sexlivet är helt dött sedan några år tillbaka. Jag hann liksom aldrig med, han var mest intresserad av in-ut-sprut och jag kom aldrig tillsammans med honom. Han var inte så intresserad av min njutning utan smekte mig oftast slentrianmässigt till orgasm efteråt när han var klar. Kändes till slut bara förnedrande!

Jo just det,avsugningar gillades också. Däremot var han kass på att slicka mig. Han har aldrig slickat mig till orgasm. Och jag som älskar oralt...

Glömde säga att jag är kvinna.
  • Ben66

Jag är man och 49 år.

Min fru och jag har levt ihop över 15 år och det är jag som är den drivande när det gäller sex. Eller...det var jag, nu har vi inte längre sex eftersom jag tröttnat på att alltid vara den som tar intiativ. Hon har inget problem med att bli våt vid sex, men inget vidare driv och har svårt att vara lekfull och slappna av och njuta av stunden. Vi har pratat, pratat och pratat om vårt dåliga och tråkiga sexliv men allt prat har inte löst någonting. Hon har svårt att förstå att jag är en man som behöver kel, smek och kroppskontakt för att må 100% bra. Tänker för tredje gången föreslå att vi går på samtalsterapi.

• Anonym (Gravid)

Jag är gravid och har sån jävla foglossning och underlivet har svullnat så in i helvete. Det gör så jävla ont att ha sex (eller ens ha på sig trosor). Smärtan och att känna sig som en val dödar liksom lusten...

• Anonym (sömnlös)

Sömnbrist och låg sexlust. Tur att även maken har låg lust så jag slipper tjat

• Anonym (Marie)

Endast tillfälligt, har extremt hög sexlust annars och i jämförelse med det så är det stor skillnad nu. Är kvinna, 36 och anledningen är graviditet.

• Anonym (L)

Jag förstår dig helt, vem vill vara ett onaniredskap för nån annans njutning enbart.
  • Anonym (L)

Kvinna, 55 år.
    Har alltid enbart tänt på sm, då som den dominanta parten.
    Vanlig sex har aldrig varit lockande eller medfört annat än uttråkning.
    Jag skurar hellre golvet med en tandborste, så kul tycker jag vanlig sex är. 

• Anonym (Nyfiken)

Du har alltså valt att vara utan sex för det är bättre än att ha sex med din man som endast bryr sig om sig själv? Har du provat prata med honom?
Svar på tråden Varför har du minskad sexlust/tappat sexlusten?