• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Tra3dockan
    Milie skrev 2016-05-18 10:31:46 följande:

Undrar om det är lite inbillning ändå. När jag skulle sova igår (efter att ha läst här om hettande kinder) så blev jag alldeles varm i ansiktet. Haha.

Fast i övrigt.. Det känns som att jag smugglar en medicinboll i mitt bäcken, jag är trött något fruktansvärt, jag tycker att Loka Päron är gott igen (min stora craving första graviditeten). Jag bara väntar på avsmak för Cola och mjölk. Eller ja, jag väntar på BIM. Ska fasiken testa tidigt på fredag. Det brukar jag aldrig göra. Brukar heller aldrig våga antyda att jag känner mig säker, men jag gör fasiken det.

Ska du testa nu på fredag? Funderar själv på att smygtesta i förväg...
  • Deni81
    IdanJensen skrev 2016-05-18 11:09:17 följande:

Så himla lustigt! Ibland tror jag kroppen luras med flit!

Molvärken skulle ju lika gärna kunna vara växtvärk? Eller jag försöker intala mig själv det iaf.

Man kan ju få allt till gravsymtom tycker jag så det är måttligt frustrerande! Har inte heller några test kvar hemma och har inte tänkt åka till stan de närmsta dagarna så får väl snällt vänta. Om man nu kan hålla sig från att testa vill säga :)

Lycka till du med!

Nä jag ska inte heller testa, väntar tills fredag i såna fall ???? Får inte heller tag i test just nu... Har inte kvar molvärken nu... Skumt värre!
  • Deni81
    Bettieboop skrev 2016-05-18 11:11:58 följande:

Samma här! Kändes verkligen som att mensen skulle komma igår, hade mensvärk och har även "stuckit" i livmodern den senaste veckan. Gjort roligt ont. Flytningar har jag med, har för mig att de brukar sluta typ någon dag innan mens?

Får jag ingen mens idag heller så ska det testas imorgon, men är inställd på att den ska komma.

Jag är också inställd på det

Flytningar har jag nog alltid haft ända till mens, så det är inga konstigheter... Men just att brösten inte varit ömma eller att molvärken/mensvärken nu har släppt känns lite mer konstigt! Och har varit yrslig i många dagar och senaste dagarna dödstrött. Men så kan det bli innan mens också...

Hoppas för oss!!! Lycka till!
  • WasaE

Ååh vad spännande för er alla, håller tummar och tår stenhårt för er! Hoppas det tar sig!

Själv har jag bim idag!

Men ingen tant röd syns till. Har inte heller några känningar att hon skulle vara på väg.

Har knappt inga symptom, enda som är flytningar, trötthet och hunger. Så ja blir väl att köpa ett test imorgon och testa på fredag OM inte tant röd dyker upp före!

Det här är ju så spännande. Kan tillägga att det är första försöket på nr 3!

• IdanJensen

Håller tummarna att tanten håller sig borta för oss allihop!

Så spännande! Lycka till! :)

WasaE skrev 2016-05-18 13:19:10 följande:

Ååh vad spännande för er alla, håller tummar och tår stenhårt för er! Hoppas det tar sig!

Själv har jag bim idag!

Men ingen tant röd syns till. Har inte heller några känningar att hon skulle vara på väg.

Har knappt inga symptom, enda som är flytningar, trötthet och hunger. Så ja blir väl att köpa ett test imorgon och testa på fredag OM inte tant röd dyker upp före!

Det här är ju så spännande. Kan tillägga att det är första försöket på nr 3!

• Hemlie

Håller tummarna för er alla :D

Själv har jag bim på lördag, men får alltid mens ca 3 dagar innan (idag). Så nu ska jag ha lite is i magen och vänta med att testa.. Har massa symtom, illamående, kissar ofta, är ofantligt trött osv..

• Manolia

Jag drömde i natt att jag fick ett pluss och att jag fick det hela tiden. Så i morse kunde jag inte hålla mig.

Och det blev ett pluss!!

Jag är gravid!!

• IdanJensen

Vad häftigt! Grattis!!!! :)

Manolia skrev 2016-05-18 16:21:35 följande:

Jag drömde i natt att jag fick ett pluss och att jag fick det hela tiden. Så i morse kunde jag inte hålla mig.

Och det blev ett pluss!!

Jag är gravid!!

• MissJL

Och det blev ett pluss!!

Jag är gravid!!

Stort stort grattis!!!
  • Deni81

Och det blev ett pluss!!

Jag är gravid!!

Grattis!!! Häftigt att du drömde det
Svar på tråden BIM Maj, 2016