• heyyou

Jag vill överraska min pojkvän efter jobbet

Nu behöver jag lite tips från er! Min pojkvän ska jobba över hela torsdagen och fredagen, samt att han ska jobba heeeela långa helgen. Så jag tänkte visa uppskattning och överraska honom på lördagskvällen när han kommer hem. Så att han förmodligen får mer energi till ny jobbvecka. 

Min plan är att jag ska göra mat och också en efterrätt. Maten ska stå och vänta på honom när han kommer innanför dörren. Sen tänkte jag tända lite ljus och ställa en bukett med rosor(eller något annat om ni har bättre förslag) på bordet. Sen ska vi utomlands om 2 veckor, så jag skulle vilja ge honom en liten goodiebag till resan. Han har precis beställt ett par jättefina sommarskor till mig, så något kul inför resan borde man kunna klämma ihop. Men vad? Något sexigt tänkte jag, lite sexiga underkläder typ. Och så lite småsaker som är kul att ha på en resa och som man verkligen får användning för. Har ni några tips? Eller andra förslag ? :)

Jag vill alltså visa honom uppskattning. Han jobbar ganska mycket mer än han egentligen behöver, är ALDRIG sjuk och han gör allt han kan för tat göra mig glad. Hade också en fundering på att göra en söt sak. Vi åker den 22 april till Cypern och han längtar som en tok alltså. Så hade fundering på om man skulle ge honom en liiiten överraskning varje dag fram till resan och inleda första överraskningen med ''för att få dagarna till resan att gå snabbare''. ALLA tips uppskattas! Skrattande 

• Svar på tråden Jag vill överraska min pojkvän efter jobbet
  • marie ogift

Låt han få göra de han inte har fått göra med dig i sängen.( om de finns något han inte får göra)alla karar älskar att bli avsugna

• Anonym (Fint , tjej)
    heyyou skrev 2016-04-07 14:57:00 följande:

Nu behöver jag lite tips från er! Min pojkvän ska jobba över hela torsdagen och fredagen, samt att han ska jobba heeeela långa helgen. Så jag tänkte visa uppskattning och överraska honom på lördagskvällen när han kommer hem. Så att han förmodligen får mer energi till ny jobbvecka. 

Min plan är att jag ska göra mat och också en efterrätt. Maten ska stå och vänta på honom när han kommer innanför dörren. Sen tänkte jag tända lite ljus och ställa en bukett med rosor(eller något annat om ni har bättre förslag) på bordet. Sen ska vi utomlands om 2 veckor, så jag skulle vilja ge honom en liten goodiebag till resan. Han har precis beställt ett par jättefina sommarskor till mig, så något kul inför resan borde man kunna klämma ihop. Men vad? Något sexigt tänkte jag, lite sexiga underkläder typ. Och så lite småsaker som är kul att ha på en resa och som man verkligen får användning för. Har ni några tips? Eller andra förslag ? :)

Jag vill alltså visa honom uppskattning. Han jobbar ganska mycket mer än han egentligen behöver, är ALDRIG sjuk och han gör allt han kan för tat göra mig glad. Hade också en fundering på att göra en söt sak. Vi åker den 22 april till Cypern och han längtar som en tok alltså. Så hade fundering på om man skulle ge honom en liiiten överraskning varje dag fram till resan och inleda första överraskningen med ''för att få dagarna till resan att gå snabbare''. ALLA tips uppskattas!  

Ta en gemensam dusch/ bad efter middagen. Tvåla in honom ÖVERALLT!!! Var inte rädd för att smeka hans röv tom. Min kille ÄLSKAR det. Ta hand om honom ordentligt. Sedan låter du honom bara ligga och njuta medans du sköter allt i sängen! Om han inte älskar att ta dig såklart. Slicka honom överallt, smek, sug. Sitt på hans ansikte och rid honom tillslut tills han kommer

Vad mycket kul ni har att se fram emot!
  • marie ogift

Den killen kommet få ett "hem"

• heyyou
    marie ogift skrev 2016-04-07 15:27:04 följande:

Den killen kommet få ett "hem"

Förstår inte helt vad du menar nu ?
  • marie ogift

Menar att han kommer få det skön utöver det vanliga .

• marie ogift

• marie ogift

• heyyou
    marie ogift skrev 2016-04-07 15:42:20 följande:

Det är lite det som är idèn. Vi får se vad jag knepar ihop. Vet ju mer eller mindre hur jag vill ha kvällen. Mer osäker på vad slags gåva jag vill ge honom Glad
  • HasseA

Nu kanske det inte alls är läge, och kanske inte alls något du tänkt dig, men det som först dök upp i mitt huvud är att du kunde ge honom löften - förutom vad du nu egentligen tänkt. Vad har du egentligen tänkt, förresten? "småsaker som är kul att ha på en resa"? Menar du sexleksaker, tex? Vi har alltid med en påse med favoritgrejer med oss.

Men, det jag tänkte på: löften. Som att han får en lapp där det står "Jag ska inte ha trosor på mig en enda gång på semestern." Och en lapp en annan dag där det står "Varje dag ska du fotografera mig utomhus, där jag visar att jag inte har några trosor på mig.". Kanske en lapp där det står "Hela semestern får du göra vad du vill med mig!". Eller att du inte kommer ha bh på dig. Eller att du lovar att sola topless. Ja, du förstår. Nu kanske allt detta redan är vardagsmat för er, eller nåt som inte alls skulle gå. På våra resor gäller såna här saker i alla fall, det var därför jag kom att tänka i dessa banor.

Vill också säga: bra initiativ! Kärlekslivet, och sexlivet, kan livas upp väldigt av lite initiativ.

Svar på tråden Jag vill överraska min pojkvän efter jobbet