Jag vill överraska min pojkvän efter jobbet
Nu behöver jag lite tips från er! Min pojkvän ska jobba över hela torsdagen och fredagen, samt att han ska jobba heeeela långa helgen. Så jag tänkte visa uppskattning och överraska honom på lördagskvällen när han kommer hem. Så att han förmodligen får mer energi till ny jobbvecka.
Min plan är att jag ska göra mat och också en efterrätt. Maten ska stå och vänta på honom när han kommer innanför dörren. Sen tänkte jag tända lite ljus och ställa en bukett med rosor(eller något annat om ni har bättre förslag) på bordet. Sen ska vi utomlands om 2 veckor, så jag skulle vilja ge honom en liten goodiebag till resan. Han har precis beställt ett par jättefina sommarskor till mig, så något kul inför resan borde man kunna klämma ihop. Men vad? Något sexigt tänkte jag, lite sexiga underkläder typ. Och så lite småsaker som är kul att ha på en resa och som man verkligen får användning för. Har ni några tips? Eller andra förslag ? :)
Jag vill alltså visa honom uppskattning. Han jobbar ganska mycket mer än han egentligen behöver, är ALDRIG sjuk och han gör allt han kan för tat göra mig glad. Hade också en fundering på att göra en söt sak. Vi åker den 22 april till Cypern och han längtar som en tok alltså. Så hade fundering på om man skulle ge honom en liiiten överraskning varje dag fram till resan och inleda första överraskningen med ''för att få dagarna till resan att gå snabbare''. ALLA tips uppskattas!