• mangeee

Strapon?

Hej,

Har funderat på detta länge och undrar om det här är rätt forum för detta?

Borde ju av egen erfarenhet finnas en hel del sexuell frustration här.

Jag är personligen nyfiken på strapon men undrar oxå om det bara är så att killar är dem som är fixerade/intresserade av analt?

Finns det kvinnor som tänder på analt på mannen? Fingrar, leksaker osv.

Ha det bäst allihopa!

• Svar på tråden Strapon?
  • mangeee
    Anonym (JA, tjej) skrev 2016-04-08 09:44:09 följande:

Jag och min kille brukar använda strap-on. Jag älskar att kunna knulla på honom ibland också! Han älskar det. Man känner sig väldigt porrig med den där "selen" med en dildo i. Det är helt klart värt att skaffa!

Någon skrev att vissa män kan förknippa att gilla analt med att vara homosexuell men lade till att isåfall borde de inte ta på sig egen kuk heller. Man har ju en kropp. Njut av den!

Lycka till!! Ni kommer ha mycket skönt!

Vad kul att ni hittat strapon ihop! Måste ju erkänna att jag är lite avundsjuk.

Mitt problem är att hitta någon tjej som gillar analt och tänder på strapon. Det är inte det lättaste har jag märkt!
  • mangeee
    LIsa16 skrev 2016-04-10 09:34:19 följande:

Nu blir jag nyfiken, menar du en sån här? bit.ly/1M8wpKw

Exakt sådan. Så kvinnan kan sätta på mannen!
  • mangeee
    fae skrev 2016-04-10 19:08:26 följande:

Ja gud ja. Jag får göra sådant ibland om jag förtjänat det. :) Men du fattar väl att det finns kvinnor som gillar det?

Ha det bäst du med!

Det förstår jag ju. Men vart hittar man dem?
  • mangeee
    Anonym (Vågar inte) skrev 2016-04-11 14:29:56 följande:

Skulle vilja pröva men vågar nog inte föreslå det 

Är du man eller kvinna?
  • mangeee
    Anonym (Vågar inte) skrev 2016-04-11 15:10:04 följande:

Man.

Jag frågade min och hon tyckte jag var äcklig
  • mangeee
    Blanc skrev 2016-04-11 17:14:26 följande:

Gammal dröm. Frugan är dock skeptisk med allt som har me annalt att göra. Lär aldrig erfara det hemma.

De flesta verkar ha det som oss. Att det skall vara så sjukt svårt att hitta en tjej som vill "ge igen"
  • mangeee
    Anonym (Bruden) skrev 2016-04-11 23:45:11 följande:

Jag brukar stimulera min man analt, både med fingrar och leksaker ;) Strapon har vi ej testat ännu men är absolut något vi vill pröva. Jag var den första tjejen som han har haft som tog initiativet att stimulera honom analt. Han blev väldigt positivt överraskad hur skönt det var ;) Är underbart att se honom njuta så. Finns absolut tjejer som gillar det, men de kanske är svåra att hitta. Är man ett par borde man våga berätta sina fantasier för varandra och experimentera tillsammans vad man gillar :)

Jag har provat att prata om det men det resulterade bara i att jag framstod som ett monster. Det gäller även andra "normala" sexakter. :-/
  • mangeee
    Anonym (ida) skrev 2016-04-12 07:04:48 följande:

Hej.. Jag har erfarenhet av strapon. Är bisexuell och har använt det med mina ex-tjejer. Dock var jag även tillsammans med en kille i några år som ville testa det. Dock så upplevde jag att han blev så fixerad vid strapen, ville bara ha analsex hela tiden, och struntade i min njutning. (Jag tände aldrig på att ta honom med den, jag är analfixerad men jag blev avtänd av hans åmande när vi hade sex, plus att han skulle hålla på att "suga av" den) Var som att han tände på strapen och inte på mig. Märkligt med en kille so hellre suger på en löspenis än slickar sin flickvän.

Tillslut var det som om han bara ville ha sex med den, så jag slutade vilja ha sex. Kändes som om han inte blev nöjd med vanligt sex. 

Numera är jag med  en kille som är mycket analfixerad, och jag brukar slicka honom där och använda fingrarna. Han är nog inte sugen på strapon dock vilket jag är nöjd med.

Låter som lite för mycket av det goda! Sjukt att det tog sådan överhand. Exet skulle kanske träffa en shemale eller kille.
Svar på tråden Strapon?