• Anonym (Denanonyma)

Jag onanerar aldrig

Hej,

Jag är en tjej mellan 20-25 som aldrig onanerar och nästan aldrig kollar på porr. Är det normalt? Jag kan bli kåt och har en sexlust så det är inte det. Brukar fantisera om saker eller tänka på killar jag varit med, typ spela upp situationer jag upplevt i huvudet. Kan hända att jag tar på mig själv, men aldrig på riktigt onanerar. Har försökt men tycker nästan det är jobbigt. Dels blir man kladdig och sen är det inte värt det tycker jag. Någon mer som är likadan?

• Svar på tråden Jag onanerar aldrig
  • Anonym (Ja)

Klart det är normalt! Jag onanerar sällan och avskyr porr, men har ett bra sexliv och inga problem med att fantisera.

Köp en vibrator om du vill onanera utan att bli så kladdig.

• Anonym (ida)

Om du tar på dig själv så onanerar man!? Man behöver inte stoppa in fingrarna för att det ska kallas onani. man kan onanera utanpå trosorna om man tycker det är kladdigt. 

• Anonym (Denanonyma)
    Anonym (Ja) skrev 2016-04-08 11:59:38 följande:

Klart det är normalt! Jag onanerar sällan och avskyr porr, men har ett bra sexliv och inga problem med att fantisera.

Köp en vibrator om du vill onanera utan att bli så kladdig.

Skönt att höra att man inte är ensam! Den enda porr jag klarar av att titta på är amatörporr för där vet man att det inte är arrangerat eller skådespelare. Vet inte om jag vågar köpa en vibrator, bor fortfarande hemma :P Men tack ändå för tipset!
  • Anonym (Denanonyma)
    Anonym (ida) skrev 2016-04-08 12:10:00 följande:

Om du tar på dig själv så onanerar man!? Man behöver inte stoppa in fingrarna för att det ska kallas onani. man kan onanera utanpå trosorna om man tycker det är kladdigt. 

Jag kan typ bara komma om jag har något i mig... Men ja, det är väl att onanera om man bara tar på sig själv också antar jag (trots att man inte kommer). :)
  • Anonym (Solstrålen)

Jag onanerade inte heller som yngre. Hade vanligt sex dock och såg lite porr. Men kunde räcka att fantisera om saker.

Började dock onanera mer som äldre. (34 år nu)

Alla gör som dem vill.

Svar på tråden Jag onanerar aldrig