• Anonym (Aldrig mer tequila)

Gjorde bort mig på afterworken

Jag är kille som jobbar i en kvinnodominerad branch med enbart kvinnor och en homosexuell kille som kollegor. Vi var kanske 15st och hade afterwork och det dracks en del alkohol. Lite väl mycket för min del.

Det började inte så bra, utan jag var lite flirtig. Det ledde till att jag och en kvinnlig kollega åkte hem till henne och hade sex. Sedan somnade hon, och jag hade lite tråkigt, så jag åkte tillbaks till festen.

Efter lite tequila så blev jag flirtig igen och det ledde till att jag och en annan kvinnlig kollega åkte hem till henne och hade sex. Sedan vaknade jag där och vi hade sex igen.

Nu har jag gjort bort mig något enormt, alla vet och verkar tycka att jag är en idiot. Dessutom är jag lite kär i ytterligare en kollega, vi har flirtat lite innan, men det lär vara väldigt kört nu tyvärr. Fan också hon är himla gullig och snäll den tjejej, och hon tittar inte ens åt mitt håll längre.

Hur tar man sig ur något sånt här?

• Svar på tråden Gjorde bort mig på afterworken
  • Anonym (fredag)

Fredag, är det du?

Anonym (Aldrig mer tequila) skrev 2016-04-08 15:05:24 följande:

Jag är kille som jobbar i en kvinnodominerad branch med enbart kvinnor och en homosexuell kille som kollegor. Vi var kanske 15st och hade afterwork och det dracks en del alkohol. Lite väl mycket för min del.

Det började inte så bra, utan jag var lite flirtig. Det ledde till att jag och en kvinnlig kollega åkte hem till henne och hade sex. Sedan somnade hon, och jag hade lite tråkigt, så jag åkte tillbaks till festen.

Efter lite tequila så blev jag flirtig igen och det ledde till att jag och en annan kvinnlig kollega åkte hem till henne och hade sex. Sedan vaknade jag där och vi hade sex igen.

Nu har jag gjort bort mig något enormt, alla vet och verkar tycka att jag är en idiot. Dessutom är jag lite kär i ytterligare en kollega, vi har flirtat lite innan, men det lär vara väldigt kört nu tyvärr. Fan också hon är himla gullig och snäll den tjejej, och hon tittar inte ens åt mitt håll längre.

Hur tar man sig ur något sånt här?

Det var det svinigaste! Hur kunde du ligga med mig efter att du legat med någon annan och VEM FAN VAR DET??? Vem är det du är kär i?
  • Anonym (Yyttt)

Jag är den andra !!! Vem faan är du kär i?!

• Anonym (Yyttt)

Oh hur kunde du lämna mig själv o åka tillbaka till festen!?! O sätta på nästa?!? Du är körd på jobbet nu

• Anonym (F)

Hahaha.. Du är en go kille och visst du gjorde bort dig men det är den tankspriddheten du besitter som också är en stor del av din charm. Är det rätt kvinna för dig hon du gillar så lär det bli ni trots allt.

Tycker du ska va medveten om dig själv ta ansvar för dina impulser ( om du vill) för det är klart att folk blir sårade även om du inte menar det.

Men tycker knappast du behöver kalla till möte för att förklara dig precis.

Kanske snacka med tjejerna du nuppa.

• Anonym (arg)

Och jag är din homosexuelle kollega, varför åkte du inte hem till mig också? Jag längtade.

• Anonym (Yyttt)
    Anonym (arg) skrev 2016-04-08 15:14:37 följande:

Och jag är din homosexuelle kollega, varför åkte du inte hem till mig också? Jag längtade.

För att han stack direkt till nr 2 men nu är det ju helg igen. Du kan ta honom om du vill. Jag är färdig med honom
  • Anonym (fredag)
    Anonym (arg) skrev 2016-04-08 15:14:37 följande:

Jag tror du fortfarande har chansen, för han fick KNAPPT upp den. Skyllde på alkoholen gjorde han, men han kanske är homosexuell??

Fast den var liten som en tumme ungefär.
  • Anonym (fredag)
    Anonym (Yyttt) skrev 2016-04-08 15:17:13 följande:
    För att han stack direkt till nr 2 men nu är det ju helg igen. Du kan ta honom om du vill. Jag är färdig med honom
    Jag är också färdig med honom. Helt färdig.
  • Ts chef

Jag som trodde att det är mig som du är intresserad av,med tanke på att jag har lagt märke till hur du brukar kolla på mig!

Skäms på dig!!!

Svar på tråden Gjorde bort mig på afterworken