• Anonym (Aldrig mer tequila)

Gjorde bort mig på afterworken

Jag är kille som jobbar i en kvinnodominerad branch med enbart kvinnor och en homosexuell kille som kollegor. Vi var kanske 15st och hade afterwork och det dracks en del alkohol. Lite väl mycket för min del.

Det började inte så bra, utan jag var lite flirtig. Det ledde till att jag och en kvinnlig kollega åkte hem till henne och hade sex. Sedan somnade hon, och jag hade lite tråkigt, så jag åkte tillbaks till festen.

Efter lite tequila så blev jag flirtig igen och det ledde till att jag och en annan kvinnlig kollega åkte hem till henne och hade sex. Sedan vaknade jag där och vi hade sex igen.

Nu har jag gjort bort mig något enormt, alla vet och verkar tycka att jag är en idiot. Dessutom är jag lite kär i ytterligare en kollega, vi har flirtat lite innan, men det lär vara väldigt kört nu tyvärr. Fan också hon är himla gullig och snäll den tjejej, och hon tittar inte ens åt mitt håll längre.

Hur tar man sig ur något sånt här?

• Svar på tråden Gjorde bort mig på afterworken
  • Anonym (Yyttt)
    Anonym (fredag) skrev 2016-04-08 15:18:25 följande:

Jag är också färdig med honom. Helt färdig.

Ja han var inget vidare i sängen, men det kanske beror på nån homosexualitet lr vad det heter
  • Anonym (arg)
    Anonym (fredag) skrev 2016-04-08 15:17:49 följande:
    Jag tror du fortfarande har chansen, för han fick KNAPPT upp den. Skyllde på alkoholen gjorde han, men han kanske är homosexuell??

Fast den var liten som en tumme ungefär.
    Som en tumme? Nä då får det vara. Jag kräver en riktig man för att tillfredsställa mig.
  • Anonym (Yyttt)
    Anonym (F) skrev 2016-04-08 15:19:36 följande:

Skärp er människor!

Jaa, det ska jag, jag ska aldrig följa med honom hem igen. Skärpning!
  • Anonym (Yyttt)

Ohhhhhhh, vad det regnar :) hurra :)

• Ts chef

TS:
    Dig kommer jag att kalla till mitt kontor direkt på måndag morgon.

• Anonym (fredag)
    Anonym (F) skrev 2016-04-08 15:19:36 följande:

Skärp er människor!

Ja gud, jag har också lärt mig en läxa. Aldrig mer tequila, jag skriver under på det! Man gör de knäppaste saker under alkoholpåverkan.
  • Anonym (Yyttt)
    Ts chef skrev 2016-04-08 15:24:55 följande:

TS:

Dig kommer jag att kalla till mitt kontor direkt på måndag morgon.

Ge honom en reprimand. 10 piskrapp inpå bara stjärten o alla anställda får titta på. Sen bör han få springa alla dina ärenden och fylla på toapapper i ca tre år
  • Ts chef
    Anonym (Yyttt) skrev 2016-04-08 15:28:25 följande:
    Ge honom en reprimand. 10 piskrapp inpå bara stjärten o alla anställda får titta på. Sen bör han få springa alla dina ärenden och fylla på toapapper i ca tre år
    Eller så låter jag honom sköta toalettstädningen 2 gånger om dagen under minst ett år.
Svar på tråden Gjorde bort mig på afterworken