• mininiss

Starta utredning

Hej på er! Hoppar in här också om de okej :) ja och min man går också utredning och igår lämna jag både urinprov och blodprov på andra dagen av mensen och nästa vecka ska jag göra äggledsskjölning

• mininiss
    Malin 845 skrev 2016-04-20 15:06:37 följande:

Klart du får :). Synd att man behöver utredning dock! Misstänker de att det är stopp i äggledarna? Säg sen hur det var, kommer säkert få uppleva det med framöver med :P försökt länge?

Tack :) ja dom misstänker att de stop så nu ska jag genom gå det vi har försökt i 1år 3månader de ska jag göra har tid nästa onsdag :) hur länge har du försökt?
  • mininiss
    Malin 845 skrev 2016-04-21 10:28:29 följande:

Skönt att få det gjort :). Nu är det 1 år och 3 månader med i maj.. Så känns som en evighet!

Skoja inte speciellt nära alla nära dig är gravida eller har fått barn är verkligen glad för deras skull men kan inte låta bli att bli ledsen och se dom med den lyckan.
  • mininiss

Hej på er alla! Idag var jag på sista kollen innan vi träffar läkaren igen och idag gjorde jag äggledsskjölning och jag kan säga allt de man får höra om äggledsskjölning inte stämmer hela utredning gick jätte bra och båda v och h äggled va fria och livmodern såg bra ut :) så jag håller tummarna för er tjejer <3

• mininiss
    Malin 845 skrev 2016-04-27 16:56:27 följande:

Hej! Ska du få ägglossningsstimulerande nu eller vad är planen? :). Skönt att äggledarna hade fri passage :).

Dom hitta ingen fel alls och jag kan få ägglossning av mig själv men vi skulle träffa läkaren och se därifrån men håller tummarna ja får på börja nått vill så gärna ha barn:) <3
  • mininiss

Hej! På er vi ska på våran andra möte nu den 31 augusti och gå igenom alla tester är så nervös förhoppningsvis får vi lite goda nyheter men är rädd allt ska vara dåliga nyheter som att vi inte kan få barn :(

Svar på tråden Starta utredning