Starta utredning
Hej på er! Hoppar in här också om de okej :) ja och min man går också utredning och igår lämna jag både urinprov och blodprov på andra dagen av mensen och nästa vecka ska jag göra äggledsskjölning
Hej på er! Hoppar in här också om de okej :) ja och min man går också utredning och igår lämna jag både urinprov och blodprov på andra dagen av mensen och nästa vecka ska jag göra äggledsskjölning
Klart du får :). Synd att man behöver utredning dock! Misstänker de att det är stopp i äggledarna? Säg sen hur det var, kommer säkert få uppleva det med framöver med :P försökt länge?
Skönt att få det gjort :). Nu är det 1 år och 3 månader med i maj.. Så känns som en evighet!
Hej på er alla! Idag var jag på sista kollen innan vi träffar läkaren igen och idag gjorde jag äggledsskjölning och jag kan säga allt de man får höra om äggledsskjölning inte stämmer hela utredning gick jätte bra och båda v och h äggled va fria och livmodern såg bra ut :) så jag håller tummarna för er tjejer <3
Hej! Ska du få ägglossningsstimulerande nu eller vad är planen? :). Skönt att äggledarna hade fri passage :).
Hej! På er vi ska på våran andra möte nu den 31 augusti och gå igenom alla tester är så nervös förhoppningsvis får vi lite goda nyheter men är rädd allt ska vara dåliga nyheter som att vi inte kan få barn :(