FruAnell skrev 2016-04-10 10:34:22 följande:
Jo, lite skillnad mellan cyklerna har det alltid varit men när vi började försöka ballade cykeln ur totalt! Kändes skitjobbigt så sen har jag försökt att inte tänka så mycket, leva som vanligt och inte vänta på mens eller ev plus och nu är det normalt igen :)
Jag har precis ansökt så vi ska få hem lite papper och ta prover och så men det är ju inom landstinget så det kan dröja upp till tre mån =/. Hoppas att det går fort.
Okej, hm hoppas inte! Vi har egentligen ingen koll på nånting, maken tror att det är hans fel men har ingen förklaring till varför, jag tror att felet ligger hos mig.. Men för man en utredning får man ju förhoppningsvis lite svar!
Haha vad kul, när vi köpte bil sist var det också med lite tanke på ev barn men de har ju då uteblivit än så länge..
Ja känns som stressen påverkar cykeln :/. När man inte försöker så går det oftast, men man vill ju ha barn NU! :).
Men det går nog fort :). Jag ansökte i slutet av februari och de ringde nu i slutet av mars :). Så för oss gick det fort! :).
Jag tror att det är en kombo för oss. De har konstaterat att jag inte har äl, men när sambon är opererad så kan det ha påverkat. Ingen av oss har barn sen innan. Så kan vara fel på ena eller båda. Hoppas SÅ på en liten vårbebis :)
Ja det blir som att man längtar lite mer när man ser den stora bilen ;). Jo vi har försökt länge med :/.