• waam

Bf November 2016 Stockholm

Hej

Någon som bor i Stockholms innerstad med omnejd som väntar barn i November 16 och vill följas åt? :)

• Svar på tråden Bf November 2016 Stockholm
  • julon

Hej! Nej men början på december, inte fått bekräftat än men ska på VUL om två veckor, och KUB 2/6. Så hoppas att de kanske kan ge ett mer exakt datum då (p-pillers graviditet). Bor i Sundbyberg :) Första barnet! 

• waam
    julon skrev 2016-04-15 20:20:54 följande:

Hej! Nej men början på december, inte fått bekräftat än men ska på VUL om två veckor, och KUB 2/6. Så hoppas att de kanske kan ge ett mer exakt datum då (p-pillers graviditet). Bor i Sundbyberg :) Första barnet! 

Hur har det gått för dig? Har du varit på vul?
  • waam

Hej!
    Vad kul! :) börjar få en liten mage nu, känns så overkligt.

Hur går det för dig?

• Mixhuset

Ja håller med, overkligt att se att magen växer och kroppen förändras. Är i vecka 12 nu! Är väldigt trött, har just fått reda på att jag har järnbrist.. Väntar med spänning på första ultraljudet nästa vecka! :)

Hur går det för dig? Är det första barnet?

• waam

Spännande! Det är mitt första! Ditt också? Jag var på ultraljud för någon vecka sedan, han/hon sprattlade runt som bara den, så häftigt :) Går in i vecka 16 i helgen.

• Hallonsoda2016

Här finns en till! Väntar första barnet och är i vecka 11+4 idag. Ska på kub ul 17/5 och vi hoppas få reda på könet då också! :)

Hur gamla är ni?

• Jackieandersson

Hej!

Väntar mitt första barn i november. Ska på Kub på måndag, ska bli så himla roligt att få se sitt barn.

Bor i Haninge :)

• trollismami

Hej!

Väntar mitt tredje och kanske fjärde, har bf 27 november.

På tisdag får vi veta om det är en eller två små i magen????

• Let it Rain
    Hallonsoda2016 skrev 2016-05-11 17:51:40 följande:

Här finns en till! Väntar första barnet och är i vecka 11+4 idag. Ska på kub ul 17/5 och vi hoppas få reda på könet då också! :)

Hur gamla är ni?

Jag väntar också mitt första och jag fyller 37 innan barnet kommer.
Svar på tråden Bf November 2016 Stockholm