Bf November 2016 Stockholm
Hej
Någon som bor i Stockholms innerstad med omnejd som väntar barn i November 16 och vill följas åt? :)
Hej
Någon som bor i Stockholms innerstad med omnejd som väntar barn i November 16 och vill följas åt? :)
Hej! Nej men början på december, inte fått bekräftat än men ska på VUL om två veckor, och KUB 2/6. Så hoppas att de kanske kan ge ett mer exakt datum då (p-pillers graviditet). Bor i Sundbyberg :) Första barnet!
Hej! Nej men början på december, inte fått bekräftat än men ska på VUL om två veckor, och KUB 2/6. Så hoppas att de kanske kan ge ett mer exakt datum då (p-pillers graviditet). Bor i Sundbyberg :) Första barnet!
Hej!!
Första barnet, bf 23/11! Bor i Stockholm. Hur går det för er?
Hej!
Vad kul! :) börjar få en liten mage nu, känns så overkligt.
Hur går det för dig?
Ja håller med, overkligt att se att magen växer och kroppen förändras. Är i vecka 12 nu! Är väldigt trött, har just fått reda på att jag har järnbrist.. Väntar med spänning på första ultraljudet nästa vecka! :)
Hur går det för dig? Är det första barnet?
Spännande! Det är mitt första! Ditt också? Jag var på ultraljud för någon vecka sedan, han/hon sprattlade runt som bara den, så häftigt :) Går in i vecka 16 i helgen.
Här finns en till! Väntar första barnet och är i vecka 11+4 idag. Ska på kub ul 17/5 och vi hoppas få reda på könet då också! :)
Hur gamla är ni?
Hej!
Väntar mitt första barn i november. Ska på Kub på måndag, ska bli så himla roligt att få se sitt barn.
Bor i Haninge :)
Hej!
Väntar mitt tredje och kanske fjärde, har bf 27 november.
På tisdag får vi veta om det är en eller två små i magen????
Här finns en till! Väntar första barnet och är i vecka 11+4 idag. Ska på kub ul 17/5 och vi hoppas få reda på könet då också! :)
Hur gamla är ni?