• Gurrag74

Kyskhetsbälte för män som sexhöjare?

Jag funderar på att skaffa ett kyskhetsbälte och ha det när min fru och jag leker rollspel. Min fru får nycklarna och hon bestämmer när hon ska låsa upp. Har hört att det ska jag bättre sex. Någon som har provat?
    Ska inte använda det 24/7 men mer som förspel eller under kortare tid.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kyskhetsbälte för män som sexhöjare?
  • Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-11 17:54:52 följande:

Nej, tyvärr inte. Ett är inhandlat och väntar på att få användas, mannen vill dock inte (ännu).

Vad synd    Hoppas han kommer på bättre tankar Foten i munnen
  • Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-11 18:46:14 följande:

Är jag övertygat om att han kommer att göra, han behöver bara mer tid :)

Drömmen är att få använda det under en vecka i alla fall Skrattande, verkar det mycket ?

Jag har inte testat själv än. Vi har också beställt och min fru har sagt hon kan testa den på mig Foten i munnen 
    En vecka kanske är mycket första gången, vet inte hur bekväm den är? Vi tänkte testa en halv dag första gången, det kanske är för kort?
  • Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-11 19:00:15 följande:

Det är ju inte jag som har kuken som ska tryckas in i buren så jag har ingen aning om tidslängd  Obestämd skulle vara nöjd om han bara ville prova Skrattande

Hur obekvämt är det, han får stånd rätt lätt?

Det beror nog på modell. De mjukaste i siliconmaterial är väl mest lite obekväma och förhindrar stånd, medan de hårdare modellerna gör ont tror jag. De sistanämnda skulle inte jag vilja testa iallafall Foten i munnen
  • Gurrag74
    Anonym (a) skrev 2016-04-11 19:17:19 följande:

men blir det inte svettigt och ofräscht? 

sen tänker jag att det vore bra för de som varit otrogna och partnern vill förhindra att de är det igen , haha 

Jo det blir det nog efter ett tag Rynkar på näsan Därför räcker det med några timmar upp till den dag för mig Foten i munnen
    Har man varit otrogen är det nog inte bästa lösningen Foten i munnen

• Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-11 19:21:42 följande:

Oops, jag köpte denna, kromat stål Oskyldig
    Den är nog inte så bekväm att ha något längre, kanske 1 eller ett par timmar...Om du inte vill tortera din man..hehe
  • Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-11 19:23:46 följande:

Var hittar man silicon?

Du hittar det nog på samma ställe du köpte den andra. De ser ungefär likadana ut men är gjorda i plast/silicon istället. Kanske lättare att få på honom en i silicon istället Foten i munnen
  • Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-11 20:31:33 följande:

Har ingen önskan att tortera honom, vill bara leka lite Glad.
    Tyvärr tror jag inte att jag har större lycka med silicon, vill han inte så vill han inte Rynkar på näsan

Ge honom en belöning om han tar på sig det och bara en kort tid
    Annars tar jag på mig den Foten i munnen
  • Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-11 21:34:43 följande:
    Skrattande Mycket vänligt av dig, tyvärr får jag nog inte så mycket ut av att du bär buren.

Tyvärr har jag lite svårt att neka honom "belöningar" oavsett Flört
    Vad fick dig att gå och köpa "buren"? Är det något ni pratat om eller gillar du bara att experimentera? Foten i munnen
    Vi köpte vår på mitt initiativ men min fru var med på det

• Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-11 21:57:20 följande:
    Det är några år sedan jag köpte buren, helt på eget initiativ.
    Han brukar gå med på alla mina förslag men detta är helt nej. Jag förstår honom, det verkar inte så värst bekvämt men jag tror fortfarande att han en dag kommer att en att använda den bara för att det skulle roa mig.
    Den är ju effektfull iallafall, och snyggare än de i silicon, men jag håller med att den nog inte är så bekväm... Måste skava en del Cool
  • Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-11 22:15:33 följande:
    Jag valde den för att den var snygg, bekvämlighet hade jag inte en tanke på Skrattande
    Snygg är bättre än bekväm.. Det är ju inte du som ska använda den Foten i munnen
  • Gurrag74
    Arbor skrev 2016-04-12 15:42:56 följande:
    Precis så tänkte jag, jag förtjänar något vackert att titta på Skrattande.
    Och han har ju redan något vackert att titta på, sin vackra kvinna Flört
Svar på tråden Kyskhetsbälte för män som sexhöjare?