• 201405

Blödning innan bim men svagt plus

Förra månaden hade jag ett tidigt mf i v 4+6, blödde bara lite och i 1,5 dygn men fick neg test direkt. Har alltid 12 dagars lutealfas men på äl+9 började jag blöda lite, det var mörkrött och tjockt blod men inte alls så mycket som en vanlig mens. Är på äl+12 idag och har blött från och till, hade uppehåll på nästan ett dygn men började blöda lite igen nu i eftermiddags. Har menskopp och det handlar totalt om några tsk/dag. Min mens är alltid väldigt riklig de första två dagar, sen mellan i två dagar och lite under sista dagen. Har aldrig i mitt liv haft något liknande detta och har haft ett mf innan. Skulle egentligen fått mensen imorgon alltså.

Började känna samma symptom jag hade sist nu för någon dag sen, den ofantliga tröttheten på kvällen och är jättekänslig och gråter för inget. Det är ingen pms för mig ska tilläggas.

Så i morse när det inte hade blött något på nästan ett dygn tog jag ett test som till min förvåning visade svagt positivt! Ska självklart ta ett ny test imorgon men är det någon som vart med om detta? Känns ju inte så lovande iom det har vart färskt blod och antagligen alldeles för mycket för att vara nidis eller liknande :/

• Svar på tråden Blödning innan bim men svagt plus
Svar på tråden Blödning innan bim men svagt plus