Skönhetsfällan TV3
Hej ! Jag väntade tvillingar o födde förtidigt och då dom gjorde kjejsarsnitt skar dom sönder tarmarna o barna levde bara några dagar.jag hade deprition gick upp i vikt för förlorade barnen mamma morfar farbröder inom tre veckor sen blev jag erbjuden en vikt op o gjorde den gick ner ca 40 kg o skulle få plastikop av halsen som blev som en kalkon o därför är jag aldrig med på kort o magen o brösten ser ut som en 90 åring på brösten magen häng är mm.men en vecka innan jag skulle plastik op blev jag akut sjuk o en at läkare beslutade att göra ett titthål och slog hål på tarmen fick stomi o mina drömmar gick i kras men stomin var felgjord växte igen dom drog ut den o växte igen med nät allt vart köttsår mm.var hos en vän i Örebro där stomin blev stopp o en kirurg där gjorde ett Tim som op mig i 12 Tim tog bort stomin o dom åren detta tog gör att jag fick inte plastik o varit singel i 8 år är 49 år men mår psykiskt dåligt hur jag ser ut så går aldrig ut badar inte själv eller med mina barnbarn behöver hjälp om jag inte är ett hopplöst fall mvh annette