• Anonym (kärkär)

Träffat en rik vacker man

För 2 veckor sen mötte jag en kille från tinder. Jag vet vem möter den rätta där? Så fort jag mötte honom i verkliga livet blev jg kär. Jag har mött han två gånger, och vi har SÅÅÅÅÅ ROLIGT, ihop. vi skrattar och han e så vacker. Han e 46 jag e 27. han e gift och har två barn. men ligger i skilsmässa, problemet e att han e så jävla rik. han skryter inte inget så, Men ja har inget att ge han? mer än ett skratt och bara umgås . När ja kom in i hans hus , de är värt över 20 miljoner. altså hur kan ja mäta mig me de? ja har 10.000 o leva för varje månad. Känner mig så osäker på den biten, Han kanske e van att man ska nya kläder jämt eller fan vet jag. ja ser bra ut o så

men ka har inte värsta garderoben som han? de kanske e min osäkerhet. Men är det konstigt att ja blivit besatt kär i han? vågar inte säga något. Har inte känt så här sen ja va 18 år gammal o då har ja endå haft 2 förhållanden där mellan, ja lyssnar på musik igen fått liv i mig själv sen ja mötte den vackra man. ja e så rädd att få hjärtat brustet :(

• Svar på tråden Träffat en rik vacker man
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Aldrig) skrev 2016-04-13 16:17:23 följande:
    Smaken är som baken, men det är väl tur att gubbarna får sitt.
    Vadå gubbarna får sitt? Är det inte ömsesidigt menar du? Från vilken ålder är kvinnorna våp som inte kan tala för vad dom själva önskar?
  • Captain Obvious
    Anonym (Kerstin) skrev 2016-04-13 15:31:41 följande:

Vad innebär "ligger i skilsmässa"? 

Med det menas att han ligger runt med ursäkten att skilja sig utan tanke på att faktiskt skilja sig.
  • Anonym (Aldrig)
    Captain Obvious skrev 2016-04-13 16:52:02 följande:
    Med det menas att han ligger runt med ursäkten att skilja sig utan tanke på att faktiskt skilja sig.
    Precis! Naivt att tro något annat.
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Haha) skrev 2016-04-13 16:45:48 följande:
    Vadå gubbarna får sitt? Är det inte ömsesidigt menar du? Från vilken ålder är kvinnorna våp som inte kan tala för vad dom själva önskar?
    Det handlar mer om att kvinnorna/tjejerna är mer attraherade av plånboken än hans yttre. Det är uppenbart för vem som helst.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Aldrig) skrev 2016-04-13 16:53:40 följande:
    Det handlar mer om att kvinnorna/tjejerna är mer attraherade av plånboken än hans yttre. Det är uppenbart för vem som helst.
    Bitter?
  • Långbenopluto

Alltså, blanda dig inte ihop med en man med familj!

Låt skilsmässan bli klar FÖRST, så han inte lurar både dig och sin familj!

• Anonym (Inget kap)

Du verkar tro att han är ett ordentligt kap, att han är mer värd på singelmarknaden än dig. Sanningen är att väldigt få vuxna kvinnor skulle gå med på att dejta honom. Det finns gott om män som har pengar, utseende OCH bättre bagage.

Han är gift.

Han har två barn.

Han är äldre än dig.

Han hänger på tinder så hans personliga mognad och sociala färdigheter måste vara låga.

Han dejtar innan han är skild och visar inte ens respekt nog för att låta sina barn sörja och hantera allt.

Du kan ju dejta honom om du är kär. Men kän dig inte underlägsen. Han ÄR bottenskrap på singelmarknaden. Men han kan ju vara den rätte för dig iallafall. Vänta med dina känslor tills han verkligen är skild och tills barnen fått en chans att hantera skilsmässan.

• Anonym (Knack knack hallå?)

Du måste skämta?!

• Anonym (Aldrig)
    Anonym (Haha) skrev 2016-04-13 17:17:33 följande:
    Bitter?
    Varför skulle jag vara bitter? Du vet om att jag är tjej va? :p Lyckligt gift dessutom.
  • FIame
    Anonym (Aldrig) skrev 2016-04-13 16:53:40 följande:
    För det yttre är absolut det man ska basera relationer på TomteDöd
Svar på tråden Träffat en rik vacker man