Inlägg från: Anonym (Skit snack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skit snack)

Hon har ångrat sig och vill behålla

Jag kan förmedla till er/dig som skriver att "illamående några dagar efter sex är inga graviditetssymptom", jag är i vecka 8 jag fick symptom för graviditet illamående och kräkningar 4 dagar efter samlaget, samma dag tog jag ett test och det var positivt. Sen dess har jag varit extremt illamående och haft kräkningar. Det finns ingen specifik lista över hur snabbt symptom dyker upp eller inte. 4 dagar efter sex kom mina symptom, det kan ingen säga emot om.

• Anonym (Skit snack)

Jag har ingen aning om hur man "citerar" det vill inte fungera för mig iallafall. Så ursäkta för det.

Men som svar dårå till Anonym (symptom) du kan inte säga att det inte hände eftersom jag har mer koll än du. Dessutom blev jag gravid av just det samlaget pga jag inte har sex så ofta (har inte sex bara för att). Så 4 dagar efter så tog jag testet och det var ett plus. Tro mej eller tro mej inte men jag skulle absolut inte skriva det om det inte var så. Det finns inget om "såhär är det" "exakt så här fungerar det", allt och alla är olika. Det finns bara På't ungefär vad majoriteten får/har:

• Anonym (Skit snack)

(Anonym, symptom)

Man ska inte tro på allt man läser och speciellt inte på folk som skriver ut över internet. Du kan inte få mej att ändra på mitt tyckande eftersom min fakta om vad som faktiskt hände mej är 100% mer säker en den faktan man läser om. Så tyvärr, du bör nog prata med fler personer som har faktan än att bara läsa om det. Vill du återgå till TS absolut. Jag kommenterade inte TS ifrån början. Villle bara förmedla att det hände mig och det kan ingen ta ifrån mej hur mkt man än vill.

• Anonym (Skit snack)

Anonym (symptom)

Blev gravid under ägglossningen för det var då jag hade samlaget. 4 dagar efter samlaget var det ett tydligt plus på stickan. Menar inte att sätta mej över det du tror på i det du läser, vill förmedla att efter 4 dagar efter samlaget så var det ett plus inget mer med det. Dvs att det som du läser om kanske är studier för majoriteten. Medan andra småhändelser för en liten procent inte står just för att folk som läser inte ska bli förvirrade. Enklare att skriva vad majoriteten har än alls olika på en o samma gång. Även om det står så betyder det inte att det är så, speciellt inte när det kommer till kroppen. Kroppen av något är en jävel på att överraska. Absolut, vill du återgå till TS så your welcome.

• Anonym (Skit snack)

(Anonym, symptom)

Haha du svara ju så det är ju tydligen inget problem att skiva här så varför byta tråd. Behövs inga studier när man har beviset redan. Om du inte vill inse att kroppen fungerar olika för alla så absolut. Skulle ämnet vara känsligt hade jag inte svarat eller ens tagit upp det från början. 

Dessutom, eftersom du skriver att du ska fortsätta denna tråd som den handlar om och fokusera på Ts, varför gör du inte det då? Varför ens fortsätta svara mig? Frågar eftersom du tar upp det. 

Svar på tråden Hon har ångrat sig och vill behålla