Han gör mig illa och jag vet att det är mitt fel
Jag är så tacksam för ers svar, så fruktansvärt skönt att öppna mig, trots att ni inte vet vem jag är.
Och jag tar in era svar men jag känner att jag inte har någon utväg ur min situation längre. Han förstörde mina ägodelar i natt och den här gången sa han att han inte längre känner någon skuld för det han gör mot mig. Att han inte längre bryr sig för att han inte längre har någon lust att leva. Och jag hade lämnat honom, jag hade lämnat honom i ett ögonblick om det inte vore för att det sista han gjorde innan han for på skytteträning var att utmana mig att höra av mig till familj ellet polis eller liknande - "om det står en polisbil här utanför när jag kommer tillbaka ska jag göra det till min livsuppgift att förstöra ditt och din familjs liv innan jag har ihjäl er." Men jag har ju inga bevis för något, och jag skulle aldrig utsätta min familj föt den faran, speciellt när han nu har både pistol och gevär i sin ägo.
Som sagt, om jag inte hade haft en familj som han kan skada hade jag vänt mig till polis eller kvinnofrid, men nu, även om han skulle få fängelsestraff för det, skulle han ju till slut komma ut och med eller utan vapen hade han haft ihjäl mig och/eller skadat min familj. Det låter som något ur en jävla film...
Han sa åt mig att jag hade på mig tills han kom hem från träningen att komma fram till en lösning på allt. Jag har inte lyckats under de nästan 5 år vi varit tillsammans. Vi får se vad som händer. Tack igen alla <3