• lidisthlm

En bra kiropraktor eller sjukgymnast i Stockholms området? Helst på Söder.

Hejsan allihip!

För ungefär 5-6 år sen fick jag diskbråck och känner av den varje dag. Jag har slavrat otroligt mycket med träningen, vilket är givetvis inte är bra, och känner nu att jag måste ta tag på det med en gång. Jag är väldigt rädd att gå till en kiropraktor eller sjukgymnast som inte är bra nog och kanske gör saker och ting värre eller helt wnkwlt är inte är bra. Jag är väldigt motiverad nu att göra något åt saken och vill därför ha någon som är duktig och aom någon kan rekommendera mig till.

Så är det någon som har varit hos en kiropraktor eller sjukgymnast i Stockholms området som de tyckte var riktigt bra? Helst på Söder då jag bor här. Men jag har inga problem att ta mig längre bort för en bra kiropraktor eller sjukgymnast.

Tack på förhand!

• Svar på tråden En bra kiropraktor eller sjukgymnast i Stockholms området? Helst på Söder.
  • Anonym (Klas)

Josefin i Hammarby Sjöstad är mitt tips.
    Hon tog bort mitt löparknä med enkla medel. Nu tror jag hon har någon vecka kvar på sin utbildning, men den veckan kanske inte är det viktigaste. Hon och hennes larvigt vitala kille har startat ett företag som hjälper folk med skador/träning/kost och livsstilsförändringar. Kontakten finns på www.nakedprime.se.
    Hälsa från Klas med superknät ;)

Svar på tråden En bra kiropraktor eller sjukgymnast i Stockholms området? Helst på Söder.