less på oron!!
vill eg bara skriva av mig, inget annat.. om det är ngn som kan förstå ungefär,borde den personen finnas här liksom. efter 9 mf/ma så hoppades man få lite lugn å ro (förrutom "vanlig" oro) efter rul! allt prima skinka m bäbis, nästa steg v24, får då finns det chans att bäbis klarar sig om min kropp stöter ut han (v18 stöts ut tidigare pga infektion,har regelbundna kontroller sedan v14) nåja frid å fröjd till v21, sd och påverkad tapp, vila å sjukskriven! pang NY oro, inga infektioner iaf! vid de 2 senaste kontrollerna har tapp vart jättebra, dock ändå sjukskriven hela grav och har mest troligt ofarliga sd. lärt mig leva dessa veckor nu med lättare sd, MEN då givetvis idag då jag går in i v25, så finns det med en ärta av slemproppen i mitt trosskydd! ringer förlossningen för rådgivning, de sa vila mest troligt ingen fara, återkom om ngt blir värre. jag VET att jag kan åka upp nu direkt om jag vill, men väljer att avvakta och se om ngt mer händer. har min ordinarie koll på måndag iaf. men va faaan, kan man inte bara få njuta?!?! varför dessa orosmoment gång på gång (har vart fler grejjer under tidens gång oxå) jajja, ville bara få spy galla lite, inget annat än och se vad som händer liksom och vila