• Anonym ("Sextråkig")

Wetsex, vad är det egentligen?

Wetsex förstår jag mig inte på; urinera man på varandras kroppar, i varandras munnar eller är det något helt annat? Håller du på med det eller har provat det någon gång?

Innefattar wetsex bajsande? Hur och var?

Slutligen; du som har drickit urin, hur smakar det?

• Svar på tråden Wetsex, vad är det egentligen?
  • vargveum
    Anonym ("Sextråkig") skrev 2016-04-17 20:40:05 följande:

Wetsex förstår jag mig inte på; urinera man på varandras kroppar, i varandras munnar eller är det något helt annat? Håller du på med det eller har provat det någon gång?

Innefattar wetsex bajsande? Hur och var?

Slutligen; du som har drickit urin, hur smakar det?

Alla lekar med utin helt enkelt. Finns inga regler jag känner till för hur det ska gå till.

Jag har haft wet ett antal gånger.

Nej bajs ingår inte, det är en egen genre det.
  • Anonym ("Sextråkig")

Vill du vara vänlig och berätta lite mer, själv kan jag inget om sånt ju ;(

vargveum skrev 2016-04-17 20:47:02 följande:

Alla lekar med utin helt enkelt. Finns inga regler jag känner till för hur det ska gå till.

Jag har haft wet ett antal gånger.

Nej bajs ingår inte, det är en egen genre det.

• vargveum
    Anonym ("Sextråkig") skrev 2016-04-17 21:01:41 följande:

Vill du vara vänlig och berätta lite mer, själv kan jag inget om sånt ju ;(

Du får nog vara lite mer specifik med vad det är du undrar över? Sedan vet jag inte hur andra gör.
  • Kinkyromance

Wet = lekar som involverar kiss. Precis som vargveum skriver är bajs en annan genre (Scat).

Wet kan (men behöver inte uteslutande) användas i lekar som bestraffning eller för förnedring. Har själv lekt med kiss flera gånger både som givare och mottagare. Hur avancerat ni vill leka är helt upp till er själva och det kan gå från att bara kissa på varandra i duschen eller att ge oralsex direkt efter att den andra har kissat, till mer avancerade lekar som att dricka kiss direkt från den andres kön eller från ett glas eller skål (helst med bakbundna händer Flört)

Smaken på urin beror mycket på hur mycket och vad den som kissar har druckit och ätit. Har man druckit två liter vatten i rask takt innan leken börjar smakar det inte speciellt mycket över huvud taget - lite som ljummet vatten. Ju mindre vatten ju mer salt och unket smakar det.

• Anonym (AAhh...)
    Anonym (Pissjocke) skrev 2016-04-18 23:41:45 följande:

Jag är dålig på att beskriva smaker men håller inte med Kinkyromance om att det skulle smaka unket. Jag tycker personligen att kiss smakar jättegott och jag blir alltid jättekåt av att dricka det! 

Morgonpiss blir nästan för starkt, men tänder till det också! Är du nybörjare så börja som Kinkyromance skriver med att dricka väldigt utspätt, man kan även dricka aspartam (lightprodukter) för att söta kisset men jag personligen tycker det tar bort hela grejjen med att dricka kiss. Man vill ju ha den gyllene smaken lixom!

Tycker också det är viktigt att pisset är ljummet så om du ska smaka ditt eget prova ligga i ett badkar och pissa dig själv i ansiktet, eller pissa i ett glas som är uppvärmt med varmvatten före du kissar i det.

Kvinnokiss är min absoluta favoritdryck när den kommer direkt från kranen...
  • Anonym (try)
    Anonym (AAhh...) skrev 2018-04-04 00:11:01 följande:
    Kvinnokiss är min absoluta favoritdryck när den kommer direkt från kranen...
    Hur skulle Du vilja beskriva smaken?

Testade en gång att smaka mitt eget, bara för att få veta. Det smakade ungefär som grönsaksavkok med svag buljong i. Nja... Känner inte för att göra om det.
  • Anonym (Jaa)

Urin smakar inte så dåligt men tyvärr så har man bara gjort det när man varit hög på ladd för att ruset ska fortsätta. Men skulle inte banga på att testa det nykter för att tror inte det skulle vara så farligt med smaken och det är bra för kroppen att få tillbaka vissa av dom sakerna som man pissar ut.

Svar på tråden Wetsex, vad är det egentligen?