• ELK Entertainment

Vill du att Mia Parnevik kommer på din fest, bröllop, student?

Ta chansen att vara med i ett nytt spännande härligt TV3-program med Mia Parnevik!
    Vill du eller någon du känner att Mia Parnevik ska komma och sätta guldkant på din fest? Nu söker vi personer som fyller år, tar studenten, gifter sig eller döper sina barn i maj och som förtjänar något alldeles extra till festen? 
    Skicka ett mail till [email protected] med:
    - bild och beskrivning av den eller de som du tycker ska få vara med
    - motivering till varför de förtjänar något spektakulärt till sin fest
    - all info om festen (när, var, hur, arrangemang, gäster med mera)
    Vi söker främst festligheter i maj så tveka inte att höra av dig redan idag!
    Frågor? Maila [email protected]
  • Svar på tråden Vill du att Mia Parnevik kommer på din fest, bröllop, student?
  • Carambolan

Namnet säger mig inget. Vad skulle hon kunna göra? Allmän festfixare, underhållare, fixa fina tårtor eller vad menar du med guldkant?

• ELK Entertainment

Det har gått ett program på TV3 i två säsonger som heter "Parneviks" där vi följer proffsgolfspelaren Jesper Parnevik och hans familj när de har kända gäster från Sverige. Mia är Jesper fru, hon vann "Kristallen" 2015 för Årets bästa tv-personlighet. Hon är programledare.

Med guldkant kan det innebära att Mia kanske kan uppfylla något som paret/personen önskat/drömt om.

Hör gärna av dig och berätta om din fest/bröllop/dop/student :)

• sextiotalist

Jag tycker Mia verkar en sympatisk person, hade hon tillhört mina vänner hade hon varit den första som fått inbjudan till något sådant. Men som en tv-kändis, nix. Jag tror ingen här hemma hade uppskattat att få ett TV-team och besök av en tv-kändis (hur sympatisk han/hon verkar) på någon högtid.

Jag tänkte i mitt stilla sinne, vem vill det egentligen ha ett filmteam hängande i hälarna när man fixar en fest?

Svar på tråden Vill du att Mia Parnevik kommer på din fest, bröllop, student?