• LoveEver

Hjälp tyda ? på UL-bild

Igår när jag och mannen tittade på UL-bilden som togs för några månader sedan så upptäckte jag en FOT ? vid armen/bröstkorgen ?

Har inte sett/tänkt på det förut =/
    Men Vad är det ? =S och vad är det för vit boll ??

Någon som kan hjälpa mig/oss tyda ? 

Hoppas innerligt inte prinsen kommer ut med en fot/ben som arm =( <3

• Svar på tråden Hjälp tyda ? på UL-bild
  • Så vit

Nu är inte jag någon expert men jag tycker att det ser ut som navelsträngen.

• LoveEver
    Så vit skrev 2016-04-18 20:04:49 följande:

Nu är inte jag någon expert men jag tycker att det ser ut som navelsträngen.

Oj inte så tjock väl =/ 

• Mika86

Håller med föregående, ser ut som navelsträngen.

Den kan ligga lite huller om buller o då bli som "knutar"

• LoveEver
    Mika86 skrev 2016-04-18 20:18:00 följande:

Håller med föregående, ser ut som navelsträngen.

Den kan ligga lite huller om buller o då bli som "knutar"

Hoppas verkligen ni har rätt ..
    Men har ändå lite svårt att se att det ska vara en navelsträng då den har som 4 tår där vid pilen 
    men hoppas ni har rätt =)
  • Så vit
    LoveEver skrev 2016-04-18 20:22:01 följande:
    Hoppas verkligen ni har rätt ..
    Men har ändå lite svårt att se att det ska vara en navelsträng då den har som 4 tår där vid pilen 
    men hoppas ni har rätt =)
    Ja men det är ju inte säkert att den bara tar slut där, det kan ju vara att den viker sig eller så. Det är ju inte så lätt att se helt korrekt på en ul-bild. Tror iaf inte att du behöver oroa dig för att bebisen skulle ha en fot istället för arm, det lär väl bm ha talat om för dig isf när bm tittade igenom bebisens kropp. Glad
  • LoveEver
    Så vit skrev 2016-04-18 20:24:49 följande:
    Ja men det är ju inte säkert att den bara tar slut där, det kan ju vara att den viker sig eller så. Det är ju inte så lätt att se helt korrekt på en ul-bild. Tror iaf inte att du behöver oroa dig för att bebisen skulle ha en fot istället för arm, det lär väl bm ha talat om för dig isf när bm tittade igenom bebisens kropp. Glad
    haha jo det är sant 

inte sålänge kvar nu så snart får vi möta stjärnan Skrattande längtar Hjärta
  • Esmamma

Det är navelsträngen, och den där att ser som en boll at tvärsnitt av bebisens arm. Det är så i 2D ultraljud. Det ser bra ut.  :)

• MissH81

Är det någon snäll själ här inne som har lust att tyda kön på denna ul-bilden till mig? :) Jag är sååå nyfiken!! 14+1 är bilden från.

• LoveEver
    MissH81 skrev 2016-04-21 16:40:33 följande:

Är det någon snäll själ här inne som har lust att tyda kön på denna ul-bilden till mig? :) Jag är sååå nyfiken!! 14+1 är bilden från.

Jag skulle gissa på pojke :)

• LoveEver

MissH81 skrev 2016-04-21 16:40:33 följande:

• MissH81
    LoveEver skrev 2016-04-21 19:10:20 följande:

Tack för gissningen! :) Är det nubben du ser det på? :)
  • LoveEver

"Skalteorin" pojkar brukar ha mer plattare panna och flickor mer runda sen är det så klart inte alltid så :)

Men fick en känsla av att det var en pojke också.

MissH81 skrev 2016-04-21 20:57:16 följande:

Tack för gissningen! :) Är det nubben du ser det på? :)

Svar på tråden Hjälp tyda ? på UL-bild