Utbrott
Sambons son 11 år gammal har fått utbrott då och då under mänga års tid. Han bor hos oss varannan vecka nu, innan varje vecka men han flyttade till sin mamma för 1,5 år sedan ca.
I skolan förut kunde han få för sig att ta stryptag på en klasskamrat (för denna sörplat i sig soppan på lunchen) bita fröken för hon stog i vägen när han jagade min son (som är 1 år yngre) hota att slå de vuxna när det inte passade honom mm mm.
Hemma har han fått utbrott när han inte får som han vill. Han blir så rasande att han slår i väggar och golv. Säger alla hemska elaka saker man kan komma på att säga. Sist sa han att han hatade oss mer än han hatar hitler. Han skulle elda upp huset. Hota sin pappa tills han körde hem honom till mamman igen. Vi torterade honom o ja han skrek o skrek hysteriskt när han pratade med sin mamma. Han sa att han hatar mig och har alltid gjort det. Jag var en stor fet jävla häxa osv osv. När mamman lugnat ner honom efter ca 40 min i telefonen kom han o sa att han inte menade nånting av det han sagt.
Nu ska bup göra en utredning på honom för autism. Har inte barn med autism mer problem än aggressioner? Tror mamman sagt en del till bup som inte stämmer för att få till en utredning dessutom. För förutom dessa aggressioner så är han en helt vanlig normal 11 åring. Han får inte utbrott så ofta men när de väl kommer är de helt fruktansvärda.