Orkar inte mer
Hej! Jag mådde illa de 3 första månaderna och när det gick över fick jag halsbränna istället och har haft det sen dess och är i vecka 30. Så många rennie förpackningar har gått åt. Har även testat novalucol och gaviscon men ingenting hjälper. På apoteket sa dom att för vissa räcker det med en gaviscon och för andra 2 eller till o med 3. Så jag har testat till o med 3 st men det hjälpte inte. Den var tillbaka på en halvtimme och så är det med rennie med.
Och det jobbigaste är när kvällen närmar sig för jag vill inte sova för jag vaknar upp av att jag får sura uppstötningar som spya i munnen och jag sväljer tillbaka det utan att tänka mig för...sen dröjer det inte länge tills jag sitter med min hink i knät och spyr flera gånger. Sen kan jag inte sova. Det är det som har hänt mig inatt och jag halvsitter i soffan så att det inte ska hända igen. Jag undrar varför det är så? Har hört många som inte fattar hur jag kan ha sån halsbränna för dom själva har bara haft nån gång under graviditet. Ska det va såhär tills jag föder? Tyckte att det var jobbigt att jag alltid väckte sambon med mina snarkningar och slag i ansiktet men det här tar priset.