Gillar ni fotboll?
Denna populära idrott, världens största.
Denna populära idrott, världens största.
Nej enda lagsport jag ser på är handboll, där kan ett lag leda med tio mål och ändå förlora. Spänning med andra ord. I fotboll blir det ju så få mål och kommentatorn bli alldeles till sig bara de kommer på motståndarnas planhalva typ...
Ja och nej. Inte fotboll så där allmänt, men fotboll som konstform, när den utövas av de bästa lagen i världen. Därför ser jag VM med stor entusiasm, men jag följer inte Allsvenskan.
Nej, inte det minsta. Har inget intresse alls av att titta på sport och minst av allt fotboll. Kan tycka det är trevlig att spela fotboll själv ibland på motionsnivå och som en lek, men har aldrig förstått meningen med att titta på det. Min man och mina barn har heller inget intresse av att titta på fotboll och inte någon annan sport heller för den delen.
Jag gillar fotboll. Spelat lite när jag va mindre och kollar nån match ibland. Senast såg jag Champions League kvarten mellan Bayern München-Benfica Lissabon
Tråkig sida av sporten e huliganism & allmänt drägg beteende på läktarna. Fyfan! :/