• Nikolinas

    Snapchat hjälp!

    Imorse vid typ sjutiden (antar att det blev såhär kring 6 imorse för kunde vara inloggad vid 5 imorse) så märkte jag att min snapchat blivit låst. Det står ''Åh nej! Ditt konto har blivit tillfälligt låst. För information om varför detta kan ha hänt, gå in på snapchat.com/locked'' Gick in där direkt och vet nu att det är för att jag använde nån third-party app, snap upload, som man inte får använda. Har i alla fall tagit bort det, som det stod att man skulle.

    Läste på youtube och så att ganska många fått sina konton låsta, en del permanent och en del har det stått tillfälligt för. Alla som fått sitt konto låst tillfälligt verkade ha fått sina konton upplåsta efter typ 7 timmar till 1 dag. Det står i mejlet jag fick av snap ''Your account should automatically unlock, however this can take up to one day. Please note, if your account has been temporarily locked we will be unable to unlock it at this time''. Alltså kan det ta typ upp till en dag innan kontot låses upp.

    Är bara så rädd att det inte kommer låsas upp så förlorar jag alla dagar med alla och alla personliga meddelanden osv så jag måste skapa en ny snap.

    Skulle gissa på att det har varit såhär i snart 7 timmar, för tror som sagt att det blev såhär vid 6tiden imorse.

    Undrar då i alla fall om någon annan här fått sitt snap konto låst tillfälligt och hur länge tog det innan det låstes upp för er? Nåt speciellt ni gjorde eller väntade ni bara? Som jag förstått det går det inte och göra mycket annat än vänta, efter man tagit bort appen man inte fick ha.

  • Svar på tråden Snapchat hjälp!
  • Anonym (beroende?)

    ursäkta men om du är så beroende av snapchat att du inte klarar av att missa tex 7 timmar, har du nog större problem 

  • Nikolinas
    Anonym (beroende?) skrev 2016-04-19 12:38:55 följande:

    ursäkta men om du är så beroende av snapchat att du inte klarar av att missa tex 7 timmar, har du nog större problem 


    Ursäkta men jo, det klarar jag? Vill bara veta om nån här varit med om samma sak och hur länge det tog för dem innan kontot låstes upp. Om du inte har nåt vettigt att kommentera, behöver du inte kommentera alls.
  • Elianaasaid

    Hej, mitt konto låstes idag oxå o dom sa att mitt konto e spärrat för tillfälligt, är ditt konto fortfarande spärrat?

  • B1009

    Hej!! Min låstes också, gick in kl 5 å öppna typ en snap å sen vid 7 när ja skulle gå in igen fick ja också de meddelandet, har era snapkonton låst upp sig? Snälla svara ifall de har det!!! Är fett orolig

  • MMM16

    Mitt konto låstes också tillfälligt idag vid 4-5 tiden.. Vill också veta har ditt låsts upp igen?

  • Elianaasaid

    Hej, nej mitt konto e fortfarande spärrat:( men där emot så sa en vän till mig att de hade hänt henne och att hon fick vänta i 24 timmar tills hennes konto låstes upp men det är ju de men vill ju inte vänta 24 timmar för ens dagar med folk kmr gå bort:(

  • Bf29okt
    Anonym (beroende?) skrev 2016-04-19 12:38:55 följande:

    ursäkta men om du är så beroende av snapchat att du inte klarar av att missa tex 7 timmar, har du nog större problem 


    Sjukt onödig kommentar . Tråden handlar inte om huruvida ts e beroende av snap eller inte ..
  • Tindriis

    Mitt konto låstes typ för 1 timme sen o jag undrar oxå om de låstes upp för dig sen? Och om dina dgr me kompisar gick bort för jag har en kompis som vi har 150 dgr o vill verkligen inte tappa dom!????

Svar på tråden Snapchat hjälp!