• Zoey90

"Baka flicka/pojke 2016

Vi ska försöka första gången nu i maj. Jag vill helst baka en flicka, men är så rädd för att försöka ifall jag skulle få en pojke och bli missnöjd(vilket jag vet att jag inte skulle bli om jag inte hade försökt planera en flicka).. Svårt. Men vill nog läsa lite. Vad har ni för förslag på olika bakningsrecept? :)

• Zoey90

Vet inte om det funkar med bilder här, men detta är månadens prognos enligt NC. När skulle ni säga är bäst att ligga för att få tjej? :)

• Zoey90
    Melloj skrev 2016-05-08 21:01:54 följande:
    Jag vet inte om jag förstår den rätt men stämmer det att du har ägglossning måndagen den 16 maj så borde du ha sex varje dag fram tills torsdagen den 12 maj kanske även sex på fredagen den 13 maj.
    Enligt beräkningen är det då jag ska ha äl ja. Jag är så rädd att jag ska missa chansen om jag inte har sex exakt vid ägglossningen haha.
  • Zoey90

Funderingar.
    Jag har lite småproblem med fiffi och får lätt ont när jag har sex. Både i själva öppningen och inuti. (Har typ alltid haft de problemen och har inget med våthet att göra)
    Så jag vill inte ha för mycket sex varje dag, förstör jag då chanserna för Flicka?

Och så ska man väl inte komma heller när man försöker med flicka, betyder det att jag inte får komma alls eller bara just när vi har sex?

• Zoey90

Men om vi tex har sex tex tisdag och torsdag och jag kommer på onsdag kväll?

• Zoey90
    Melloj skrev 2016-05-10 20:18:15 följande:

En fråga till er alla:

Ska jag skapa en sluten grupp för oss? Känns som att nu när alla ska börja på "allvar" eller är redan igång kanske man vill ventilera vissa saker i en liten grupp istället för att vara "offentlig"? Vad tycker ni? Denna gruppen finns juh såklart kvar om andra dyker in och vill vara med. Mig spelar det ingen roll

Gärna :)
  • Zoey90
    Melloj skrev 2016-05-10 21:07:05 följande:

Jag har skapat en sluten grupp nu som heter: Vi som ska försöka att baka en flicka eller pojke 2016. Tryck er in sen godkänner jag er

På Facebook? Om den är sluten så är det bara du som kan bjuda in folk. Vi kan inte söka på gruppen heller.
  • Zoey90
    Melloj skrev 2016-05-10 22:21:54 följande:

Ni klickar in er på forum, sen väljer ni "Grupper" och där inne finns den "Vi som ska försöka "baka" en flicka eller pojke 2016". Ni klickar sedan in er där och hittar inte alla så löser vi det på annat sätt helt enkelt.

Har ansökt :)
  • Zoey90
    pojkmorsan skrev 2016-05-13 16:58:57 följande:

Har ni fått igång gruppen jag som inte lyckats? :/

Ja, den funkar :)
Svar på tråden "Baka flicka/pojke 2016