Att leva me en "mansgris"
Hej på er!
Är lite nyfiken på om det är fler där ute som lever ihop med en "mansgris"?
Hej på er!
Är lite nyfiken på om det är fler där ute som lever ihop med en "mansgris"?
nej absolut inte, jag har en fantastisk man på alla vis :)
I helvete heller.
Skulle aldrig falla mig in.
Haha nu va ju inte frågan vem som INTE levde me en "mansgris"
Varför gör du det själv?
Varför gör du det själv?
Jag gjorde det tidigare, men gjorde slut när jag tröttnade på att vara hans slav/hushållerska/mamma. Han gjorde ingenting hemma, inte ens om jag bönade och bad om det. Plus allt jävla skämtande om att kvinnans plats är i köket och så vidare.
Efteråt träffade jag en man som inte bara går föra ett vettigt samtal med, utan som även diskar, lagar mat, tvättar och städar.
Jag hade i och för sig aldrig orkat med en till mansgris/rövhål som första killen, hellre hade jag levt ensam i celibat under resten av mitt liv. Och jag var i sena tonåren, tidiga 20-årsåldern då jag bodde ihop med mansgrisen. Jag hade inte så mycket att jämföra med, utan trodde att alla killar helt enkelt var såna.
Du får nog förtydliga lite. Varför har du satt ordet "mansgris" inom citationstecken t ex? Jag gissar att du inte syftar på jubelidioter som misshandlar eller förtrycker kvinnor, utan allmänt lata och omogna män.
Inlägget gick iväg för fort.
Jo, en lat och omogen man har jag levt med, men gör det av naturliga skäl inte längre. Går det bra med ett ex, eller vill du bara diskutera med dem som fortfarande lever i en sån relation? I denna tråden verkar de ju lysa med sin frånvaro...