Att leva me en "mansgris"
Hej på er!
Är lite nyfiken på om det är fler där ute som lever ihop med en "mansgris"?
Hej på er!
Är lite nyfiken på om det är fler där ute som lever ihop med en "mansgris"?
Haha nu va ju inte frågan vem som INTE levde me en "mansgris"
Varför gör du det själv?
Inlägget gick iväg för fort.
Jo, en lat och omogen man har jag levt med, men gör det av naturliga skäl inte längre. Går det bra med ett ex, eller vill du bara diskutera med dem som fortfarande lever i en sån relation? I denna tråden verkar de ju lysa med sin frånvaro...
FL i ett nötskal.
Frågar man exempelvis "vilken läsk tycker du är godast?", så får man 90% svar i stil med "jag dricker inte läsk", "jag föredrar vatten", "läsk är som att dricka kolhydrater", osv.
Min fru gör det...
Jag kan fråga henne hur det är leva med en sådan ;)
Det säger inte allt, mer än att Al Bundy ÄR en stor idol för många av oss.
En "mansgris" i mina ögon har ju inte bara massa dåliga sidor o värderingar!! Då hade ja ju verkligen inte valt att vara med honom :)
Hur är det att leva med en mansgris då?
Förhårdnader? Om du nu gillar att ta hand om ditt svin vad är då problemet?
Vad är då syftet med din ts? Enbart bara för att få reda på om fler kvinnor lever ihop med grisar?
Jag är man men jag lever med en feminist.
Hon har en negaiv, nedsättande och föraktfull syn på män och har tom misstänkt mig för att vara pedofil.
Det är nog ung samma sak fast tvärtom.
jag har ingen sambo utan jag bor med mina föräldrar, och min pappa är en riktig "mansgris",
han städar inte, lagar inte mat(han brukar dock laga sin egen mat ibland då han inte gillar det jag och min mamma äter, men då är det RIKTIGT enkel mat)
, tvättar inte, diskar inte och bara skräpar ner efter sig. jag minns dock att han brukade hjälpa till LITE hemma förut när jag var yngre.
men han har inte gjort det på kanske 10-15 år.
han är helt enkelt för lat, eller bortskämd jag vet inte.sjukt irriterande är det och jag brukar ofta skälla på honom men han bryr sig inte så mkt.
kommer bli skönt att flytta hemifrån snart (förhoppningsvis) men lider med min mamma som blir kvar med honom..
Nä, men jag misstänker starkt att ugan gör det =P