• Anonym (Tjejen)

Vill ju ha en stor kuk och hett sex, sexet betyder mycket ju!

Jag vet att detta låter så himla dumt å ytligt men jag älskar stora kukar. Verkligen älskar.

Mitt problem nu är att jag och mitt ex har pratat om att bli tillsammans igen. Han är den bästa killen jag känner och vi har barn tillsammans men hans kuk är ganska liten och vi har aldrig haft särskilt bra sex. Han tror nog det men han vet ju inte hur andra killar är. Mitt ex är blyg och lite tafatt, tar inte för sig och kommer typ direkt.

Han har aldrig knullat mig rejält eller vad man ska säga. Jag tror det blir svårt att jobba på det också. Han är som han är verkligen helt opassionerad som person.

Kan jag vara så ytlig att jag tänker bort idén på oss på grund av sexbiten?

Har varit med en annan kille efter att vi gjorde slut och jävlar vilken passion vi hade mellan oss... det är ju SÅ det ska kännas liksom. Kåt och pirrig och vilja ha sex hela tiden. Vi hade GRYMT sex verkligen och provade massa olika saker. Strap-on osv. Ganska vågade av oss.

Eller är jag helt ute och cyklar.

Killar... Skulle ni tänka likadant. Att va med en snäll och bra tjej som bara ligger där typ och knappt vågar ta på kuken. Eller en tjej som tar för sig, är kåt och gillar att göra allt. Men om den första va en bra tjej liksom....

Skulle jag kunna gå tillbaka till det där tråkiga och nästintill obefintliga sexlivet bara för att ha det bra och tryggt?

• Svar på tråden Vill ju ha en stor kuk och hett sex, sexet betyder mycket ju!
  • Anonym (Tjejen)

Jag vill bara lägga till att det inte BARA är storleken på snoppen som är grejen. Om han vågade vara lite porrig och passionerad och ta för sig så skulle stenig vara en helt annan grej. Men.... Han är bara för tafatt liksom. Vi var tillsammans i tio år så. Jag kunde inte leva ut min sexualitet med honom för jag tror på riktigt att det hade skrämt honom.

Och med den här andra killen så var sexet asgrymt från första stund trots att han va lite blyg i början. Men han hade passionen. Blickar och kyssar och hetta....mellan oss. Kemi, eller vad det nu kallas ;)

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Haha) skrev 2016-04-22 15:30:14 följande:

Gäsp?

Motivera!
  • Anonym (Svart eller Vitt)
    Anonym (Tjejen) skrev 2016-04-22 15:16:15 följande:

Jag vet att detta låter så himla dumt å ytligt men jag älskar stora kukar. Verkligen älskar.

Mitt problem nu är att jag och mitt ex har pratat om att bli tillsammans igen. Han är den bästa killen jag känner och vi har barn tillsammans men hans kuk är ganska liten och vi har aldrig haft särskilt bra sex. Han tror nog det men han vet ju inte hur andra killar är. Mitt ex är blyg och lite tafatt, tar inte för sig och kommer typ direkt.

Han har aldrig knullat mig rejält eller vad man ska säga. Jag tror det blir svårt att jobba på det också. Han är som han är verkligen helt opassionerad som person.

Kan jag vara så ytlig att jag tänker bort idén på oss på grund av sexbiten?

Har varit med en annan kille efter att vi gjorde slut och jävlar vilken passion vi hade mellan oss... det är ju SÅ det ska kännas liksom. Kåt och pirrig och vilja ha sex hela tiden. Vi hade GRYMT sex verkligen och provade massa olika saker. Strap-on osv. Ganska vågade av oss.

Eller är jag helt ute och cyklar.

Killar... Skulle ni tänka likadant. Att va med en snäll och bra tjej som bara ligger där typ och knappt vågar ta på kuken. Eller en tjej som tar för sig, är kåt och gillar att göra allt. Men om den första va en bra tjej liksom....

Skulle jag kunna gå tillbaka till det där tråkiga och nästintill obefintliga sexlivet bara för att ha det bra och tryggt?

Varför välja? Skulle du inte du kunna vara ihop med din trygga omhändertagande pojkvän samtidigt som du längtar efter dina fasta tidsbokade ''yogapass'' på söndagarna.

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Haha) skrev 2016-04-22 15:47:09 följande:

Onanera!

Haha.

Det är ju det jag får göra nu.
  • Anonym (Svårt)

Sex är ju viktigt i de flesta relationer, men hur mycket sex har man? I början, ja hela tiden, men sen hinner vardagen i fatt och det finns faktiskt inte tid till det hela tiden. Större delen av livet består av annat. Vem vill du äta med? Handla med? Spela spel tillsammans med barnen med?

• MaryM

Du kan inte vara ihop med han som du har ashett sex med då? Jag tycker inte du ska bli ihop med ditt ex. Livet är för kort för dåligt sex :)

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (..)

TS jag förstår faktiskt hur du känner. Min Sambo är lika dan. Jag älskar honom jättemycket och vill absolut inte göra slut. Men sexet är såååå tråkigt. Och det är just för att han är helt opassionerad och inte speciellt intresserad av det alls typ. Skillnaden med min kille är att han faktiskt har en rätt stor kuk, säkert runt 20cm. Men vad hjälper det liksom när man inte använder den, hehe. Så som sagt, det har nog egentligen inte så mycket med storleken att göra.

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (..) skrev 2016-04-22 16:16:38 följande:

TS jag förstår faktiskt hur du känner. Min Sambo är lika dan. Jag älskar honom jättemycket och vill absolut inte göra slut. Men sexet är såååå tråkigt. Och det är just för att han är helt opassionerad och inte speciellt intresserad av det alls typ. Skillnaden med min kille är att han faktiskt har en rätt stor kuk, säkert runt 20cm. Men vad hjälper det liksom när man inte använder den, hehe. Så som sagt, det har nog egentligen inte så mycket med storleken att göra.

FYFAN!

Hoppa på honom!!! ;)
Svar på tråden Vill ju ha en stor kuk och hett sex, sexet betyder mycket ju!