Inlägg från: Anonym (Tjejen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejen)

Vill ju ha en stor kuk och hett sex, sexet betyder mycket ju!

Jag vet att detta låter så himla dumt å ytligt men jag älskar stora kukar. Verkligen älskar.

Mitt problem nu är att jag och mitt ex har pratat om att bli tillsammans igen. Han är den bästa killen jag känner och vi har barn tillsammans men hans kuk är ganska liten och vi har aldrig haft särskilt bra sex. Han tror nog det men han vet ju inte hur andra killar är. Mitt ex är blyg och lite tafatt, tar inte för sig och kommer typ direkt.

Han har aldrig knullat mig rejält eller vad man ska säga. Jag tror det blir svårt att jobba på det också. Han är som han är verkligen helt opassionerad som person.

Kan jag vara så ytlig att jag tänker bort idén på oss på grund av sexbiten?

Har varit med en annan kille efter att vi gjorde slut och jävlar vilken passion vi hade mellan oss... det är ju SÅ det ska kännas liksom. Kåt och pirrig och vilja ha sex hela tiden. Vi hade GRYMT sex verkligen och provade massa olika saker. Strap-on osv. Ganska vågade av oss.

Eller är jag helt ute och cyklar.

Killar... Skulle ni tänka likadant. Att va med en snäll och bra tjej som bara ligger där typ och knappt vågar ta på kuken. Eller en tjej som tar för sig, är kåt och gillar att göra allt. Men om den första va en bra tjej liksom....

Skulle jag kunna gå tillbaka till det där tråkiga och nästintill obefintliga sexlivet bara för att ha det bra och tryggt?

• Svar på tråden Vill ju ha en stor kuk och hett sex, sexet betyder mycket ju!
  • Anonym (Tjejen)

Jag vill bara lägga till att det inte BARA är storleken på snoppen som är grejen. Om han vågade vara lite porrig och passionerad och ta för sig så skulle stenig vara en helt annan grej. Men.... Han är bara för tafatt liksom. Vi var tillsammans i tio år så. Jag kunde inte leva ut min sexualitet med honom för jag tror på riktigt att det hade skrämt honom.

Och med den här andra killen så var sexet asgrymt från första stund trots att han va lite blyg i början. Men han hade passionen. Blickar och kyssar och hetta....mellan oss. Kemi, eller vad det nu kallas ;)

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Haha) skrev 2016-04-22 15:30:14 följande:

Gäsp?

Motivera!
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Haha) skrev 2016-04-22 15:47:09 följande:

Onanera!

Haha.

Det är ju det jag får göra nu.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (..) skrev 2016-04-22 16:16:38 följande:

TS jag förstår faktiskt hur du känner. Min Sambo är lika dan. Jag älskar honom jättemycket och vill absolut inte göra slut. Men sexet är såååå tråkigt. Och det är just för att han är helt opassionerad och inte speciellt intresserad av det alls typ. Skillnaden med min kille är att han faktiskt har en rätt stor kuk, säkert runt 20cm. Men vad hjälper det liksom när man inte använder den, hehe. Så som sagt, det har nog egentligen inte så mycket med storleken att göra.

FYFAN!

Hoppa på honom!!! ;)
  • Anonym (Tjejen)
    MrFlex skrev 2016-04-22 20:16:02 följande:

Sex och passion är viktigt för mig. Kroppsliga attribut är dock relativt oviktiga. Är det verkligen storleken på kuken som är problemet?

Nej största problemet är att han är som en död fisk i sängen och inte nå porrig. Jag är tvärtom, men det har han ingen aning om. Jag kan bara inte leva ut min sexualitet med honom. Vi klickar inte där. Han är så blyg och tafatt. Vi var som sagt tillsammans i väldigt många år och han va som en oskuld varje gång. Inge känsla... Ingen hetta. Bara lite fummel och sedan komma efter Max 3 min.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (PassioneradKille) skrev 2016-04-22 18:36:33 följande:

TS. Klart det är viktigt med härlig och utvecklande sex i en relation - och att man är öppen och lyhörd för varandras behov... Om det saknas kan jag förstå att man har sina tvivel på huruvida det är rätt...

Men storleken... Är det så viktigt? Om han hade varit initiativtagande, haft ett kreativt sinne och utvecklat ert sexliv på ett spännande sätt - hade det inte varit tillräckligt om du gillar honom för övrigt?

Vad är en liten kuk med dina mått mätt...? Själv har jag en kuk på 17x14cm och klarar mig utmärkt. Men, jag har nog aldrig tänkt att det är min kukstorlek som gör mig till en bra eller dålig älskare - utan snarare mitt sinnelag och förmåga att göra rätt sak vid rätt tillfälle...

Hej!

Nej som jag skrivit på fler ställen så hade nog storleken inte varit något problem om han hade varit mer porrig. Storleken på din snopp låter ju perfekt. Grattis! Men Precis som du säger så är känslan och så mycket annat viktigare än storleken självklart. Men nu är den ganska liten OCH han är så tafflig. Usch känner mig så elak för han är en jättebra kille. Men sexbiten funkar INTE och det är ju lite det här forumet är till för. Att anonymt kunna skriva av sig. Vara rak och ärlig för att få höra andras åsikter om ens tankar och känslor.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Hehe) skrev 2016-04-22 23:35:04 följande:

Du vet att du knäcker killar med liten kuk nu, de kanske begår självmord. Hursomhelst, så varför gör du det inte. Han Tror säkert att det är du som är den torra. Dålig cirkel. Skyll inte på hans blyghet. Ta för dig själv. Så gör jag med tjejer.

Fast alla gillar olika. Samma som vissa killar gillat megastora bröst och vissa gillar små. Vissa gillar stora tjejer andra smala... Jag har ganska små bröst men skulle inte gråta om en kille skrev att han älskar stora pattar. Så... Dessutom läste jag ingen tråd att de flesta föredrar medel eller lite under medel... För att slippa smärta när man knullar. Så kör på. Att du tar för dig är asgrymt! Jag tar för mig som fan när kemin är rätt... Du skulle bara veta.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Monster) skrev 2016-04-22 23:11:49 följande:

Ja som du beskriver honom hade det nog tyvärr inte hjälpt ens med en monsterkuk.

Men vad är du ute efter storleksmässigt? Vad är det ultimata för dig "tjejen"?

Killen jag hade så grymt sex med nu senast hade ingen monsterkuk men ganska så grov och kanske ca 16 cm. Var perfekt. Kunde köra på hårt bakifrån utan att få ont men var ändå en utmaning att få in hela i munnen. Har legat med några som haft sjukt stora. Det är väldigt porrigt då men kanske kunde blir ett problem om man skulle ha sex med en sån flera gånger om dagen. Ont osv... Så det beror på. Tycker snoppar är så sjukt härliga å fina. både i slakt å hårt tillstånd. Bäst är nog lite halvfjong.. Sjukt porrig syn.
  • Anonym (Tjejen)

Inte "ingen" utan EN... Tråd. De flesta föredrog medel eller mindre.

Anonym (Tjejen) skrev 2016-04-22 23:41:44 följande:

Fast alla gillar olika. Samma som vissa killar gillat megastora bröst och vissa gillar små. Vissa gillar stora tjejer andra smala... Jag har ganska små bröst men skulle inte gråta om en kille skrev att han älskar stora pattar. Så... Dessutom läste jag ingen tråd att de flesta föredrar medel eller lite under medel... För att slippa smärta när man knullar. Så kör på. Att du tar för dig är asgrymt! Jag tar för mig som fan när kemin är rätt... Du skulle bara veta.

• Anonym (Tjejen)
    Pussan skrev 2016-04-22 23:55:32 följande:

Ja du Tjejen, sex är olika viktigt för olika människor. Det är nog bara du som kan avgöra om ett tråkigt sexliv för dig kan uppvägas av andra fördelar eller om det kommer att döda förhållandet. Det värsta är att det är inte lätt att förutse.Detta var inte till mycket hjälp, det inser jag. Men frågan är ju om du känner att du behöver den här killen av andra anledningar. I så fall är det ju rätt.Men vart tog den andra älskaren vägen? Som är så bra. Eller är han inte fri? Det kan ju vara en lösning, en sambo som inte är intresserad av sex och en älskare som kan knulla dig tills fittan värker ett par gånger i veckan.

Naturligtvis kommer det nu moralkakor som svar på detta, men ingen annan människa kan berätta hur du eller jag eller någon annan ska leva sitt liv. Alla ska göra som det passar henne/honom.

Ja du. Tänk om man kunde ha en lördagpåsen med olika killar som tillfredstälde ens alla olika behov. Haha. Men min moral och lojalitet skulle aldrig gå med på det.
  • Anonym (Tjejen)
    Celines Essence skrev 2016-04-23 17:42:48 följande:

Han har alltså ingen aning om att du är porrig? Ja, på ett sätt kan jag förstå att det svårt att leva ut sexualiteten med någon som är passiv, men nu när du ändå funderar på att det ska bli ni igen kanske det är dax att du visar din porriga sida. Vem vet, det kanske får igång honom också. Som jag fattar det är det inte bara ditt ex som var passiv i er relation.

Om du nu tycker att sex är viktigt, låter det märkligt att du vill gå tillbaka utan att visa dina sanna sida.

Bara du vet om det är värt ett försök. Går du tillbaka utan att jobba på sexlivet lär du inte bli tillfreds med ditt val, eftersom att det låter som att sex är viktigt för dig.

Ja jag vet att det kanske skulle smitta av sig. Men vi har aldrig haft den där passionen mellan oss. Jag har aldrig blivit särskilt kåt på honom. Vill har jag blivit kåt men då har det varit rent fysiskt. Men inte det där som man kan känna psykiskt liksom. Alltså skulle jag gå på som jag gör när jag blir riktigt kåt så skulle han väl få en hjärtattack. Nej jag börjar känna mer och mer stt det skulle vara svårt stt gå tillbaka till det där efter att ha känt en sån fantastisk kemi och passion. Förhoppningsvis så träffar jag någon en vacker dag som kan ge mig både och.

Tack för alla svar. Och nej det är ingen troll-tråd. Bara en rak och personlig "åsikt", upplevelse.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (?) skrev 2016-04-23 15:30:53 följande:

Vad är det som gör att du funderar på en återförening? Nu vet vi vad det är som gör dig tveksam! Vad väger upp det hela?

Det som väger upp är att han är otroligt snäll, smart, respektfull, bra politiska åsikter, godhjärtad, klok, och omtänksam. Jag känner mig trygg och lugn med honom. Jag litar på honom till 100%, något jag har väldigt svårt för annars.

Däremot så kan han vara ganska torr och inte så påhittig. Väldigt ospännande...
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-04-24 09:37:03 följande:

I mitt förra förhållande tog det 15 år innan det blev bra sex. Vi hade hamnat i det där att vi tassade på tå för varandra. Jag trodde att hon vilja bli tagen i med silkeshandskar och trodde att jag inte gillade hårda tag. TS kille satt säkert på kammaren och kollade på hård porr och tänkte att det är synd att min tjej inte gillar sånt här.

Man tror att man känner varandra, men just sex kan vara okänt terrotorium långt in i förhållandet.

Men berätta för guds skull inte om vilket bra sex du haft med en annan snubbe. Det sabbar allt.

Nej så okänslig skulle jag aldrig vara mot honom.

Grejen är att jag är inte fysiskt attraherad av mitt ex. Inte för fem öre.... Alltså inte alls verkligen.

Jag har haft sex med en del killar innan jag träffade honom och efter också några stycken och Gud vilken skillnad. Jag vet att detta kanske låter hårt och okänsligt men man måste ju skriva ärligt om man ska få bra svar. Detta är ju saker jag bär inom mig och skulle AAAALDRIG säga till honom. Inte på det sättet iaf. Men ja... Jag har just nu svårt stt se att jag skulle vilka gå tillbaka. Jag tror jag skulle få fysisk panik.
  • Anonym (Tjejen)
    MrFlex skrev 2016-04-24 18:05:12 följande:

Har du aldrig tänkt en tanke på att det är extremt egoistiskt av dig att återuppta förhållandet när du inte är attraherad av honom? Tycker du inte att han är värd någon som verkligen vill ha "hela" honom och inte bara de fina egenskaperna som tilltalar dig?

Du förnekar ju honom ett rikt och bra sexliv! Det kan absolut vara ok om ni båda är tydliga med detta. Det kan inte bara vara ditt beslut.

Jo jag tänker såklart på honom med. Det var en orsak till att jag lämnade dessutom. Jag längtade så efter passion och sex, och att klicka på det planet med någon så jag började få tankar på att vara otrogen. Då kände jag att det inte var schysst mot honom längre... När jag hade sånna tankar.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Far) skrev 2016-04-26 12:29:11 följande:

Har du funderat på vad dina barn tycker?

Den aspekten är liksom ett kapitel utanför den här diskussionen som handlar om passion och sex.

Såklart jag tänker på dem! Hela tiden. De skulle ju bli jätteglada om mamma och pappa blev tillsammans igen. Men samtidigt så skulle det kanske vara ännu värre om vi blev tillsammans, och sen funkar det inte och det blir en till separation.... Men som sagt. Det är liksom en del som står utanför det här ämnet.
Svar på tråden Vill ju ha en stor kuk och hett sex, sexet betyder mycket ju!