Vill ju ha en stor kuk och hett sex, sexet betyder mycket ju!
Jag vet att detta låter så himla dumt å ytligt men jag älskar stora kukar. Verkligen älskar.
Mitt problem nu är att jag och mitt ex har pratat om att bli tillsammans igen. Han är den bästa killen jag känner och vi har barn tillsammans men hans kuk är ganska liten och vi har aldrig haft särskilt bra sex. Han tror nog det men han vet ju inte hur andra killar är. Mitt ex är blyg och lite tafatt, tar inte för sig och kommer typ direkt.
Han har aldrig knullat mig rejält eller vad man ska säga. Jag tror det blir svårt att jobba på det också. Han är som han är verkligen helt opassionerad som person.
Kan jag vara så ytlig att jag tänker bort idén på oss på grund av sexbiten?
Har varit med en annan kille efter att vi gjorde slut och jävlar vilken passion vi hade mellan oss... det är ju SÅ det ska kännas liksom. Kåt och pirrig och vilja ha sex hela tiden. Vi hade GRYMT sex verkligen och provade massa olika saker. Strap-on osv. Ganska vågade av oss.
Eller är jag helt ute och cyklar.
Killar... Skulle ni tänka likadant. Att va med en snäll och bra tjej som bara ligger där typ och knappt vågar ta på kuken. Eller en tjej som tar för sig, är kåt och gillar att göra allt. Men om den första va en bra tjej liksom....
Skulle jag kunna gå tillbaka till det där tråkiga och nästintill obefintliga sexlivet bara för att ha det bra och tryggt?