• Minime90

Hjälp mig förstå

Hejsan :)

Jag hade BIM förra fredagen (15/4), fick ett svagt streck på rfsu-stickan, testade måndagen 18/4 och då blev strecket tydligare. Dessa två tog med eftermiddagsurin vid ca kl 16

Idag tog jag ett digitalt gravtest på morgonen (morgonurin) som visade Inte Gravid, sen tog jag en sticka när jag kom hem igen vid ca 14-tiden som bara visade ett streck...

Fattar ingenting :S, det drar lite i nedre delen av magen plus är väldigt trött

BIM 15/4

BIM+3 18/4

• Svar på tråden Hjälp mig förstå
  • teessii
    Snövits skrev 2016-04-22 15:53:28 följande:

Låter som ett tidigt missfall.

HCG-nivåerna sjunker knappast så fort.
  • syntharen
    teessii skrev 2016-04-22 19:15:38 följande:

HCG-nivåerna sjunker knappast så fort.

Så tidigt, jo. Jag fick positivt en dag och två dagar senare helt negativt och sedan kom blödningen nån dag senare.
  • Minime90
    syntharen skrev 2016-04-22 20:02:56 följande:

Så tidigt, jo. Jag fick positivt en dag och två dagar senare helt negativt och sedan kom blödningen nån dag senare.

Misstänker tidigt missfall då kontrollstrecket endast behagade visa sig, inväntar blödningen då :(
  • Minime90

Fortfarande ingen blödning, bröstvårtorna ömmar lite, drar lite i magen (samma sen jag plussade på BIM). Blir inte klok på detta :/

• Minime90
    teessii skrev 2016-04-25 23:19:01 följande:

Det kan ju ha varit fel på testet. Dom där testen är inget bra!

Jag testade ett digitalt i fredags med morgonurin från clearblue, inte gravid :S. Vet inte alls hur jag ska göra?! Pratade med en kvinna som jobbar på Apoteket och hon sa att ett plus är alltid ett plus, visade henne bilderna. Hon tyckte de var konstigt att jag helt plötsligt började få negativa svar :S
Svar på tråden Hjälp mig förstå