Sex på nakenbad
Ni som brukar besöka nakenbad. Gör ni det egentligen för att ni hoppas på att ha sex. Kanske med er partner eller för att träffa någon där om ni är singel.
Ni som brukar besöka nakenbad. Gör ni det egentligen för att ni hoppas på att ha sex. Kanske med er partner eller för att träffa någon där om ni är singel.
Jag besöker inte nakenbad just p.g.a. puckon som inte kan hålla isär nakenhet och sex. Jag badar bara naken i sammanhang som inte är utannonserade som nakenbad, där stämningen är avslappnad och tillåtande och en naken kropp bara är en naken kropp.
Jag skulle tro att det finns alla möjliga sorter på dessa ställen, sådana som vill ragga, flukta i buskarna, ha sex med sin partner och/eller andra, eller bara sola och slappa just i en sådan miljö. Jag har själv aldrig varit på dylik plats men en dag kanske..?
Jag brukar emellanåt onanera vid "mitt" lokala nakenbad. Naturligtvis kollar jag av med paret innan så dem är okej med det.
Den främsta anledningen till att vi nakenbadar är att det är så underbart att bada och sola utan kläder. Ibland tar kåtheten över och vi har haft sex där. Men det är en strand där sex förekommer ganska ofta så de som är där är ok med det.
Jag åker till nakenbadet för att kunna sola och bada naken. Jag vet att det förekommer sex där, både dolt och ibland mer öppet, men det är inget som stör mig personligen. Jag kan dock tycka att man bör visa respekt för andra och försöka göra det lite i skymundan, om man vill ha sex eller onanera menar jag.
(Ja, jag har haft sex på stranden. It was good. Men vi smög in i skogen. Utom synhåll för de som inte vill "drabbas" men ändå inom räckhåll om nån ville kolla... men som sagt, jag är primärt där för att sola och bada naken).