Blödningar
Jag är i vecka 16+3 och i vecka 14+6 var jag inne senast såg allt bra ut. Har haft fyra större blödningar med färskt blod och några mindre blödningar. Jobbigt när de inte kan se vart det kommer ifrån.
Jag är i vecka 16+3 och i vecka 14+6 var jag inne senast såg allt bra ut. Har haft fyra större blödningar med färskt blod och några mindre blödningar. Jobbigt när de inte kan se vart det kommer ifrån.
Camillamarie: hur gick det för dig idag hos bm, lugnade hon dig nått? Har du gjort nå tidigare vul under graviditeten? De sägs ju att blödningarna oftast är ofarliga, alltså större risk för att det är små blödningar än missfall på gång vad jag förstått.
Terfje : vad tråkigt, då verkar vi vara i samma sits :( hittar de aldrig vart det kommer ifrån dig? De har jämt svårt å se på mig för att det inte är någon pågående..
visst är det konstigt att de inte ser nån blödning för man inte har någon pågående å ändå kan man blöda som fan, eller få blodblandat på pappret minuter innan undersökningen.. har du vant dig vid blödningarna, eller blir du lika rädd varje gång?
Jag har haft klumpar nästan varje gång.
Ska på rutin ultraljudet den 12 maj annars är det inga extra koller förutom efter den första rikliga blödningen då de ville se om bebis fortsatte att växa.