pewwelin skrev 2016-04-28 11:12:09 följande:
Ja man är fruktansvärt irriterad och besviken på sin kropp när den beter sig å lurar en på det där viset..
Jag fick en omgång cytotec som ej funderade alls. Var julhelger å sådant å jag kände jag inte ville ha den kvar i mig. Fick docl vänta ett par dagar till å fick då fler cytotec som verkade hjälpa. 4 v efter behandling testade jag positivt på gravtest, så fick kolla och det fanns rester kvar så det vart skrapning dagen efter..
Hur ska du få göra på för vis? Får du välja så rekommenderar jag skrapning iaf.
Vill du ha lite solsken i det hela så har jag inte fått tillbaka mensen efter skrapningen, utan vart gravid på första försöket. Nu är jag i 12+1 och såg den senast för 3 dagar sen.
2 st MA på raken ska iaf vara ovanligt!
Usch va segt att det inte funkade helt med tabletterna!
Dom trodde att jag skulle kunna blöda ut det hemma iom att jag hade börjat blöda och hade rätt ont. Men ska tillbaka den 10 maj för kontroll. Hoppas att allt är ute sen länge då. Men känns ändå skönt att dom kollar upp det. Ja det känns som att skrapning är det snabbaste. Är så otroligt rädd för att sövas bara. Men det tar väl inte så lång tid?
Åh, grattis! Va roligt! <3
Har du vart på fler ul/vul denna gången än förra?
Tänker att om/när det tar sig för oss igen så vill jag liksom kolla så att allt står rätt till tidigare för att vara på den säkra sidan :)
Skönt att höra! Får hålla tummarna för att jag också snart sitter med ett plus på testet och en liten i magen :)