• Bf29okt

Dagmamma i Malmö?

Någon som vet om det finns kvar dagmammor i Malmö?

• Svar på tråden Dagmamma i Malmö?
  • Bf29okt
    Bf29okt skrev 2016-04-25 13:36:33 följande:

Någon som vet om det finns kvar dagmammor i Malmö?

Puff
  • mikkis

Jag är också intresserad av att hitta en duktig dagmamma i Malmö.

• Bf29okt

Har hört av mig på dagmamma.nu men får inget svar på varken telefon eller deras kontakt formulär verkar sjukt oseriöst :/

mikkis skrev 2016-04-29 14:52:01 följande:

Jag är också intresserad av att hitta en duktig dagmamma i Malmö.

• Anonym (Limhamn)

För några år sedan fanns det dagmammor på limhamn. Vad jag vet så är de den enda stadsdel som har dem? Eller haft... Vet att det sparades redan då för fyra år sedan...

• Bf29okt

Okej! Ja det verkar inte som att det finns kvar någon .. Eller jo hitta någon men det var på ramelsväg .. Blev inte jätte sugen på det Haha:)

Anonym (Limhamn) skrev 2016-04-29 21:17:14 följande:

För några år sedan fanns det dagmammor på limhamn. Vad jag vet så är de den enda stadsdel som har dem? Eller haft... Vet att det sparades redan då för fyra år sedan...

• Callo

Jo, dagmammor (dagbarnvårdare) finns i Limhamn. Är 100 % säker på det. Jag arbetar själv som förskollärare i området och känner flera av dem.

Kontakta Förskoleförvaltningen på Krossverksgatan 3 i Limhamn, så får ni veta mer hur ni går till väga.

• Callo

Ni måste alltså gå samma väg som om ni skulle sätta ert barn i kö till förskola. Alla andra icke kommunala organisationer är inte att föredra. Vill ni ha utbildad och erfaren personal är som sagt till Förskoleförvaltningen i Limhamn ni ska vända er.

• Bf29okt

Okej tusen tack :)

Callo skrev 2016-04-30 01:43:28 följande:

Ni måste alltså gå samma väg som om ni skulle sätta ert barn i kö till förskola. Alla andra icke kommunala organisationer är inte att föredra. Vill ni ha utbildad och erfaren personal är som sagt till Förskoleförvaltningen i Limhamn ni ska vända er.

Svar på tråden Dagmamma i Malmö?