Inlägg från: Kakmonsterarg |Visa alla inlägg
  • Kakmonsterarg

Har jag övernaturliga ''krafter''?!

Du tänker för mycket på alla gånger du hade rätt "åh jag visste jag skulle gå över vägen för kände på mig bussen va i närheten , å jag hade visst rätt bussen stod där" istället kom ihåg alla gånger du hade fel på din intuition så ser du att de inte är något magiskt :) alla känner sådär ibland

• Kakmonsterarg

De finns inget övernaturligt tyvärr . de kallas bara bra magkänsla o de ska du va glad över att du har, du kan tolka situationer o förutspå men du är inte övernaturlig eller magisk för de. Jag får sådär hela tiden , hjärnan känner igen situationer som liknar andra o då tänker man "aha nu kanske detta händer"

Precis som vi vet att går vi över en väg så kanske vi kan få en bil rusandes precis framför oss , samma magkänsla där att "attans kanske ska gå försiktigt över vägen"

Eller en magkänsla när man skriver med en ny kille , o han inte svarar på några timmar, då säger min magkänsla ibland att han inte är så värst intresserad o ja, då ser man sen på hans kommentarer på hans bilder att massa andra tjejer flörtar med honom

Eller när man beställer kebabrulle o man bara "hm denna bit smakar lite konstigt, ska nog inte äta mer för tänk om jag blir magsjuk, så visar de sig kompisen man äter med (äter också kebabrulle ) blir sjuk sen på kvällen.

De är bara de där "sjätte sinnet" man har, "tänk om" man känner på sig saker. Magkänslan . De hör ingenting med övernaturligt att göra. Jag har så JÄMT!

Ge exempel på såna du har?

Skriv upp de gånger du känner av att något ska hända då du har FEL o sen skriver du upp de gånger du känt på något ska hända o du hade RÄTT så ska du se de är lika många ggr

Svar på tråden Har jag övernaturliga ''krafter''?!