• Anonym (sanna)

nära nära med kvinna

Första gången jag har en kvinna i mitt över 40åriga liv, för henne likaså. Allt är bara så härligt o fantastiskt. Hade aldrig trott detta o att jag skulle falla för en av samma kön. Frågan - har aldrig kännt sådan här ömhet o närhet med en man, o velat vara nära hela tiden konstant. Behöver inte genast bli sex men bara ligga nära, kramas, hålla om varann, röra vid brösten - det tar aldrig slut liksom, vi kan inte sluta visa ömhet o närhet, känns som jag skulle kunna vara fast i henne 24 h- haha, låter löjligt. Pga omständigheterna kan vi sova ihop endast ett par ggr i månaden men ses ju ofta iaf. Ofta vaknar vi samtidigt då vi sover på skilda håll bara av saknaden av den andra intill. Är det här normalt? har aldrig upplevt detta med en man. Känns som man var typ 15....

• Svar på tråden nära nära med kvinna
  • vargveum
    Anonym (sanna) skrev 2016-05-02 18:47:25 följande:

Tyvärr det är aningen invecklat. Jag bor ännu med en man (o barn), fast vi är på väg att separera. 

Plus att hon är din chef
  • Anonym (sanna)

Fortfarande bara njuter vi, känns som vi håller på att bli kära i varann på riktigt. 

• Anonym (asful)
    Anonym (sanna) skrev 2016-06-05 07:07:00 följande:

Fortfarande bara njuter vi, känns som vi håller på att bli kära i varann på riktigt. 

De stackars barnen då? Och din man? Vet de om hur du beter dig?
  • Anonym (nina)

Hur träffades ni? Hade du testat med kvinnor innan?

• Anonym (sanna)

frågade du mig? nej, hade aldrig ens kysst en kvinna förr, inte hon heller. Via jobbet träffades vi.

• Anonym (nina)

Ja, det var dig TS jag frågade Solig Vad härligt det låter!  Jag är själv attraherad av en kollega, blir pirrig när vi jobbar ihop. men är helt oerfaren och vet inte hur hon känner.

• Anonym (asful)

Varfor tycker ni alla att detta är okej? Hon var otrogen mot sin man. Låg och knullade med den här kvinnan medan han var hemma med barnen och sa att hon skulle jobba över...

• medhjälparen
    Anonym (asful) skrev 2016-06-06 08:17:39 följande:

Varfor tycker ni alla att detta är okej? Hon var otrogen mot sin man. Låg och knullade med den här kvinnan medan han var hemma med barnen och sa att hon skulle jobba över...

Tror inte det räknas på samma sätt. Det är gulligare och fint när det är kvinnor som älskar. Och en kvinna har rätt att bejaka sin sexualitet. Tiderna har ändrats.
  • Anonym (asful)
    medhjälparen skrev 2016-06-06 08:24:47 följande:
    Tror inte det räknas på samma sätt. Det är gulligare och fint när det är kvinnor som älskar. Och en kvinna har rätt att bejaka sin sexualitet. Tiderna har ändrats.
    Tydligt det.. Hade det gällt en man hade han blivit halshuggen av familjelivsfeministerna...
  • medhjälparen
    Anonym (asful) skrev 2016-06-06 08:31:18 följande:
    Tydligt det.. Hade det gällt en man hade han blivit halshuggen av familjelivsfeministerna...
    Japp. Är en man med i bilden så blir det genast fult.
  • vargveum
    Anonym (asful) skrev 2016-06-06 08:17:39 följande:

Okej okej, men hon tar ju konsekvenserna nu och separerar från sin man. Ett misstag visst, men hon tar ju tag i det nu. Denna tråds ämne är inte otrohet för övrigt.
  • Anonym (hetero)
    medhjälparen skrev 2016-06-06 08:24:47 följande:
    medhjälparen skrev 2016-06-06 08:38:05 följande:
    Japp. Är en man med i bilden så blir det genast fult.
    Där har du helt rätt.
    Nu för tiden är ungefär varannan kvinna sugen på andra kvinnor, fantiserar om andra eller kan tänka sig att älska med en annan kvinna. Om de inte redan gör det. Kvinnlig sexualitet ligger i tiden och betecknas som något fint. Hur ofta ser man inte kvinnor som öppet hånglar med sina väninnor i offentliga miljöer trots att de redan är gifta med en familjeförsörjare och utåt kallar sig heterosexuella.
  • fae
    Anonym (hetero) skrev 2016-06-06 15:02:02 följande:

Där har du helt rätt.

Nu för tiden är ungefär varannan kvinna sugen på andra kvinnor, fantiserar om andra eller kan tänka sig att älska med en annan kvinna. Om de inte redan gör det. Kvinnlig sexualitet ligger i tiden och betecknas som något fint. Hur ofta ser man inte kvinnor som öppet hånglar med sina väninnor i offentliga miljöer trots att de redan är gifta med en familjeförsörjare och utåt kallar sig heterosexuella.

Självklart ligger kvinnlig sexualitet "i tiden". Iallafall här, möjligen inte i Afghanistan.

Jag har aldrig sett detta, men det är något du betraktar ofta, hur dina gifta väninnor hånglar med varandra offentligt? De är egentligen flator men låter män försörja dem, är det det du säger?
  • Anonym (hetero)
    fae skrev 2016-06-06 15:13:30 följande:
    Självklart ligger kvinnlig sexualitet "i tiden". Iallafall här, möjligen inte i Afghanistan.

Jag har aldrig sett detta, men det är något du betraktar ofta, hur dina gifta väninnor hånglar med varandra offentligt? De är egentligen flator men låter män försörja dem, är det det du säger?
    Ja, det iakttar jag relativt ofta, bland arbetskollegor och andra jag känner mindre väl men som jag noterat har man. De pussar och kramar varandra ömt, även kyssar kan emellanåt förekomma. De anser sig vara heterosexuella men är helt uppenbart bi.
  • fae
    Anonym (hetero) skrev 2016-06-06 16:04:35 följande:

Ja, det iakttar jag relativt ofta, bland arbetskollegor och andra jag känner mindre väl men som jag noterat har man. De pussar och kramar varandra ömt, även kyssar kan emellanåt förekomma. De anser sig vara heterosexuella men är helt uppenbart bi.

Du kanske tillhör dem som tror att "hej" eller en blick är en sexuell invit? Låter lite så vilket skulle kunna förklara din uppfattning av dessa kramar och pussar och ifrågasättande av kvinnlig sexualitet. Jag har umgåtts med tjejer jag pussat på munnen utan att velat ligga med dem. Är knappast ensam där.
  • Anonym (BN)
    fae skrev 2016-06-06 16:10:41 följande:
    Du kanske tillhör dem som tror att "hej" eller en blick är en sexuell invit? Låter lite så vilket skulle kunna förklara din uppfattning av dessa kramar och pussar och ifrågasättande av kvinnlig sexualitet. Jag har umgåtts med tjejer jag pussat på munnen utan att velat ligga med dem. Är knappast ensam där.
    Väl rutet!
Svar på tråden nära nära med kvinna