Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Längtar efter en flickvän.

Du verkar vara en mycket trevlig ung man när jag läser hur du beskriver dig själv.
    Och nej alla kvinnor vill inte ha killar som ser ut som de i paradise hotell och liknande. Många av oss vill ha helt vanliga killar! Och du låter som ett kap!

Det är svårt att råda hur du ska träffa någon, men ett tips är ju att titta lite där du själv har dina intressen så att du träffar någon med någon med liknande intressen, det är en bra början.
    Kanske en kvällskurs kan vara något ?
    Eller gå med i en förening ? kanske nåt träningsrelaterat ? Beroende på vad du tränar, löparklubb kanske ?

Gällade vad du ska skriva till tjejerna, så försök att inte överdriva saker, och ge inte för sliskiga komplimanger. 
    När jag var med på en dejtingsajt så blev jag mest irriterade på supersliskiga kommentarer om mitt utseende även om de säkert var välmenande.

Det jag menar är att skriv tex. Du ser trevlig ut och vekar ha liknande intressen.. eller liknande. Lägg märke till om hon skrivit nåt speciellt i sin profil, nån hobby eller intresse, så att du visar att du faktiskt bryr dig om hur hon är inte bara hur hon ser ut.
    skriv INTE, du är skitläcker, eller fan vad snygg du är, eller så. När jag fick såna komenatarer kände jag att de bara ville åt min kropp. Och struntade i vad jag skrivit om mig som person.

Svar på tråden Längtar efter en flickvän.