Inlägg från: Anonym (Girl next door) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Girl next door)

Längtar efter en flickvän.

Skulle du kunna kopiera in ett exempel på ett första - mail du skrivit till en tjej där så får vi titta och ge tips? Det kan vara andra problem än att de är för långa.

Bilderna kan vara ett problem men inte säkert att ditt utseende är det för det. Det hade varit lättare ifall vi hade fått se dem, hur de är tagna och så kan påverka väldigt mycket hur man tycker. Min senaste kille blev supersnygg på vissa foton (så såg han ut irl) men såg ut som en alien på andra. Råkar du då ha lagt upp alien-bilderna så kan det vara ett problem. En hel del killar verkar ha svårt att veta vad som ska framhävas på en bild. Annars fråga tjejkompisar om du har.

En killkompis till mig som inte är snygg och dessutom kort (169 cm) hade inget problem att hitta tjejer på dejtingsidor men då hade jag hjälpt honom att ta och välja bra bilder. Nu har han en flickvän han träffade på just hp.

• Anonym (Girl next door)

Oj skrev fel. Menade inte att de var för långa utan att det kan finnas andra problem än att ha opersonliga mail.

Svar på tråden Längtar efter en flickvän.