Inlägg från: sarafamilj |Visa alla inlägg
  • sarafamilj

Längtar efter en flickvän.

Anonym (MP) skrev 2016-04-28 17:07:12 följande:
    Okej, där är jag med. Vi kunde prata där, tänkte jag. :)

Hur gammal är du? Vart bor du?
    Fotbollskillen, här har du ju någon som blivit intresserad av dig. Att du inte skapar en profil på Mötesplatsen så ni kan prata. Du måste ju anstränga dig lite när någon tar kontakt. :) 
  • sarafamilj
    Fotbollskillen skrev 2016-04-30 20:42:06 följande:
    Jag är medlem på en annan dejtingsida, hade hon varit intresserad så tänker jag att hon skulle skicka ett pm till mig men det har hon inte.
    Anstränga mig? Vad tror du inte jag gjort de senaste åren, skrivit till massor av tjejer utan att få ett svar tillbaka.

Men det är ju min poäng, att du ägnat flera år av ditt liv åt att skriva till tjejer som inte skriver tillbaks. När nu en person som läst din beskrivning och fattat intresse frågar dig om du finns på en annan sajt så ni kan ses där svarar du nej, utan någon som helst öppning till annan lösning. På frågan om din ålder hänvisar du till trådstarten, inte så värst charmigt faktiskt. 

Tänk om den här personen skulle råka vara din drömtjej eller framtida flickvän, är det inte värt ansträngningen att skapa ett konto på en till sajt? Eller att föreslå pm och intressera dig lite mer för kontakten som togs? Samt att svara trevligt och uttömmande. Jag får lite uppfattningen att du är en riktigt bra kille, men lite för låst vid din uppfattning om hur saker ska gå till vilket kan göra att du missar de chanser som faktiskt uppenbarar sig. Men jag kanske har fel. :)  

• sarafamilj
    Fille91 skrev 2016-04-30 23:22:34 följande:
    Du verkar ju också vara intresserad av ts. Kan inte du dejta honom då?
    Nix, jag är lyckligt gift och bara intresserad av att ts ska hitta en trevlig flickvän. Men du kanske vill bjuda ut honom på en dejt? 
  • sarafamilj
    Fotbollskillen skrev 2016-04-30 22:34:29 följande:
    Ja men Sara min ålder står på andra raden, visst jag kan erkänna att jag skrev ett långt inlägg och man kanske inte orkar läsa allt men ville förklara min situation och jag tänkte väl att åldern står ju där och orkar man inte läsa ens till andra meningen så kanske man inte är så intresserad eller vad tror du? 

Ja men ska jag bli medlem på mötesplatsen så måste jag betala 299 kr och det är lite väl dyrt tycker jag för att prata med en tjej som jag inte ens vet om hon fortfarande är intresserad efter att sett en bild på mig. då vi kan prata här gratis men hon har inte svarat efter jag frågade om hennes ålder. Är inte det lika ocharmigt att inte svara någon? ;)
    Mm, jag förstår att det inte är ett lika snabbt och enkelt beslut att fatta när det kostar att vara med där. Trodde faktiskt dessa "vanliga" mötesforum var gratis. Inte kul att betala för ett konto utan garantier för att ni ens ses där, det förstår jag. Jaja, jag får väl hoppas på att hon pm:ar dig då! :)
Svar på tråden Längtar efter en flickvän.