Fotbollskillen skrev 2016-05-05 23:19:35 följande:
Okej har du varit med på en betalsajt? Känner du att det är stor skillnad? Använder inte sådana sidor robotar för att locka killar att betala för att skriva till tjejer, har inte testat tinder som du nämnde men för något år sedan var jag med på badoo, där fick jag meddelanden då och då av tjejer men när man gick in på deras profil så kunde man se att de var fake.
Okej fast de skriver på sin presentation att de söker seriöst förhållande, killar som bara söker en sak kan klicka vidare osv.
Okej jag förstår, nej även om sport är en stor del av mitt liv så vill jag inte att en tjej ska känna så, vill att hon ska känna sig som nummer ett! Skulle göra allt för henne.
Men hade tyckt det varit trevligt om hon ville följa med på någon match då och då, kunde man kombinera det med att äta på restaurang innan!
Japp jag har en iphone, jaha gillar inte tjejer killar som tar selfies? när jag är inne på tjejers profiler och tycker att var och varannan tjej står framför spegeln och tar selfies.
Viktigt att poängtera, jag har aldrig skrivit till en tjej som är i klass med Miranda Kerr, då hade jag förstått att jag inte skulle få svar, utseendet på en tjej betyder ingenting för mig, läser deras presentation och låter de intressanta så skriver jag. Skriver till tjejer som jag tror inte får så många mejl, men tydligen vill de ha killar som ser mycket bättre ut en dom, kanske därför jag lagt märke till att de tjejerna fortfarande är kvar på dejtingsidan efter alla år.
Nopp jag har inte själv på en betal sajt. Men jag har många kompisar som träffat sina flickvänner på betal sajter men ingen fick svar på gratis sidorna. Precis som du är de helt vanliga killar. Känner även hel del tjejer som bekräftat att de mest använder gratis sidorna för uppmärksamheten. Säger sig självt egentligen att det funkar så.
Nopp badoo har jag aldrig använt men jag har bara hört illa om den appen. Fake profiler i massor precis som du beskrev. Tinder,happn,mint dejt appar använder jag. Har träffat en hel del tjejer genom de apparna. Vissa har jag dejtat en stund andra har jag bara haft sex med. Men det är sjukt ytligt så det är viktigt med bra bilder för att få likes och respons. Annars får du inte ens chansen att prata med dem.
Ja klart att hon ska med på någon match men det kommer senare om hon inte brinner för det. Lite orolig att du sätter tjejer på en piedestal när du skriver att du skulle göra allt för henne. Det får dig att låta needy. Och visst det är precis vad du är men du vill inte att hon ska veta det. Tjejer vill ha självsäkra killar inte någon som vill göra allt för henne. Det blir osexigt med en kläng apa som inte sätter gränser och respektera sig själv. Du är lika mycket värd som henne. Glöm inte det!! Du har hamnat i en ond cirkel som är svår att ta sig ut ur. Desto mindre bekräftelse du får desto mer needy blir du och desto mer needy du blir desto svårare blir det att träffa någon. KBT kanske?
Jo tjejer använder sina selfies med framgång för att de kan. Nu tänker jag generalisera men tjejer har så stort utbud av killar att de inte behöver anstränga sig lika mycket som vi killar behöver. Jag personligen unviker tjejer som bara har selfies. Får lata vibbar av selfies.
T.ex .Tog från Google. Visst ser den här bilden mer inbjudande ut
www.123rf.com/photo_15044342_happy-guy-in-nature-with-copy-space.html
Än den här.
www.flickr.com/photos/ccanterbury25/17149595370
Du säljer en vara ( dig själv ) Konkurrensen är stenhård och du behöver marknsdsföra dig på bästa sätt för att ha en chans att sälja varan.
Bästa årstiden för bra bilder nu!
PS ta inte bara bilder där du ser smal ut om du har några kilo extra tex. Det är falsk marknadsföring och kommer bara straffa sig senare.